Credit Europe Bank vrea sa-si creasca cota de piata la 2% la finalul anului

Data publicarii: 12-03-2007 | Finante-Banci

Credit Europe Bank, fosta Finansbank Romania, vrea sa-si mareasca cota de piata de la 1,4% la finalul anului trecut pana la 2% la sfarsitul acestui an, prin extinderea retelei si lansarea de noi produse, a declarat luni presedintele bancii, Tamer Ozatakul. Banca si-a schimbat denumirea incepand de luni, ca urmare a acordului facut de grupul turc Fiba, actionarul majoritar, cu National Bank of Greece (NBG), care a cumparat, odata cu operatiunile Fiba de pe piata bancara din Turcia, si brandul Finansbank. Conducerea bancii a anuntat ca toate produsele bancii, inclusiv cardurile cu vechea sigla, raman valabile pana la expirarea lor, iar clientii nu sunt afectati de schimbarea denumirii bancii.

"Obiectivul nostru este sa devenim o banca de top 10 in urmatorii doi ani si sa avem o cota de 2% din piata pana la sfarsitul acestui an", a spus Ozatakul. La finalul anului trecut, banca avea o cota de piata de 1,38% si active de 2,4 miliarde lei (704 milioane euro), care o situau pe locul 16 pe piata bancara romaneasca.

Credit Europe Bank isi va largi portofoliul actual de produse pe toate segmentele si sa se intareasca pe partea de credite ipotecare, imobiliare si pentru firmele mici si mijlocii (IMM). Banca a cautat sa lanseze si produse pentru persoanele cu venit mare. "Pana in a doua jumatate a anului vor fi lansate carduri de credit pentru persoane care cumpara produse scumpe, de lux", a declarat vicepresedintele bancii, Omer Tetik.

De altfel, institutia financiara va deschide, la sfarsitul lunii martie, o unitate VIP, cu produse personalizate clientilor cu venituri mari, a anuntat Tetik.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: