Peste 10.000 de apartamente au fost scoase la vanzare la targul imobiliar ''Timon''
Data publicarii: 14-03-2007 | ImobiliareAproximativ 40 de societati imobiliare au scos la vanzare 10.000 de apartamente in centrele rezidentiale si vile din Bucuresti, Constanta, Timisoara si Brasov in cadrul Targului Imobiliar National "Timon". La deschiderea evenimentului, care se va derula in perioada 14-18 martie, au fost prezente zece noi ansambluri rezidentiale, iar majoritatea expozantilor au anuntat oferte speciale pentru contractarile pentru perioada targului.
"Targul se adreseaza unui public interesat de investitiile imobiliare, iar proiectele prezentate vizeaza cinci categorii de potentiali cumparatori. Mai exact, exista oferte pentru cei interesati de cumpararea unui locuinte accesibile conform bugetului propriu, pentru cei care doresc sa achizitioneze apartamente in centrul orasului si zonele semicentrale, pentru cei care doresc vile si nu in ultimul rand, pentru investitorii imobiliari si consumatorilor de lux", a declarat, miercuri, la deschiderea targului, directorul general al firmei Ad Media Consulta, firma organizatoare, Vlad Vlasceanu.
Potrivit acestuia, in cadrul targului vor fi scoase la vanzare peste 10.000 de apartamente, vile, penthouse-uri si locuinte de lux. Astfel, oferta pentru garsonierele in complexele rezidentiale de pe malul marii in Costinesti, Neptun sau Constanta pornesc de la 39.000 euro, iar locuintele cu doua sau trei camere 63.000 euro. Apartamentele in vilele sau centrele rezidentiale pornesc de la 100.000 euro, in timp ce locuintele de lux din centrele rezidentiale ajung pana la 600.000 de euro. O vila in zona montana costa pana aproximativ 110.000 euro in cadrul unui ansamblu rezidential care dispune de terenuri de agrement, sala de fitness, club cu circuit inchis, terasa, bar si spatii comerciale.
"Ne propunem ca la fiecare editie Timon sa venim cu noutati relevante pentru piata imobiliara romaneasca. Anul acesta pe langa conceptul "o casa pentru oricine si un pret pentru fiecare", expozitia noastra aduce publicului zece proiecte in premiera, precum si proiecte care nu au fost prezentate in cadrul altor targuri imobiliare. Ne dorim sa diversificam oferta si sa gazduim in acest targ expozitii de produse complementare unei locuinte, cum sunt cele pentru gradini si amenajari interioare sau pentru automobile de lux si yahturi", a mai spus Vlasceanu.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut