Compania aeriana low-cost Germanwings va intra pe piata din Romania din 25 martie
Data publicarii: 19-03-2007 | TurismCompania aeriana Germanwings va opera incepand cu 25 martie pe Aeroportul din Baneasa, trei curse pe saptamana spre Cologne, Germania, estimarile facute de reprezentantii companiei indicand faptul ca 10.000 de romani vor folosi serviciile companiei pana la sfarsitul anului. Germanwings, parte a Eurowings- divizia companiei Lufthansa, are o flota de 27 aparate de zbor pentru vara Airbus A319 si A320.
"Am decis sa ne lansam si pe piata din Romania deoarece are un potential ridicat, in special din momentul aderarii la Uniunea Europeana. Economia este in plina expansiune, din ce in ce mai multi investitori straini sunt atrasi de climatul de business local, astfel incat traficul de calatori dintre Romania si alte tari europene s-a intensificat considerabil in ultimii ani si va urma acelasi trend si in viitor", a declarat directorul de comunicare Germanwings, Heinz Joachim Schoettes.
Primul zbor va avea loc pe 25 martie, o data cu lansarea programului de vara al companiei. Germanwings ofera zboruri de la Bucuresti la Cologne, la costuri incepand cu 19 Euro o calatorie, tarif care include taxele si comisioane. Primul program de zbor pentru Romania include ruta Cologne/Bonn - Bucuresti - Cologne/Bonn, cu o frecventa de trei zboruri pe saptamana, in zilele de miercuri, vineri si duminica.
In perioada 11 mai - 29 iunie, compania va opera pe Aeroportul International Henri Coanda, cel de la Baneasa fiind inchis pentru reparatii. Reprezentantii Germanwings estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, numarul pasagerilor romani care vor alege oferta companiei se va ridica la peste 10.000.
"Libera circulatie in tarile Uniunii atrage un numar mare si variat de calatori, Germanwings concentrandu-se pe oferirea de servicii pentru trei mari categorii: cei ce calatoresc in interes de afaceri si care reprezinta peste 40% din clientii nostri, cei care doresc sa isi viziteze familia sau prietenii si cei care merg in vacanta. Clientii Germanwings sunt acele persoane care calatoresc in mod regulat in afara tarii si cauta solutii eficiente pentru aceasta, atat din punct de vedere financiar, cat si din punct de vedere al timpului. Pe langa motivele mentionate in alegerea unei companii low cost, se adauga si avantajul de a beneficia de zboruri directe catre principalele centre de afaceri. In acelasi timp, asteptarile clientilor nostri sunt foarte mari in ceea ce priveste standardul serviciior oferite", a adaugat Heinz Joachim Schoettes.
Acesta apreciaza ca tot mai multi turisti din vestul Europei doresc sa viziteze tarile din estul continentului. Totodata, Schoettes este de parere ca piata low-cost din Europa se va dezvolta in perioada urmatoare, astfel incat "doar companiile orientate catre calitate vor putea supravietui". In perioada urmatoarea compania va lansa curse pe ruta Berlin-Bucuresti si retur.
Pentru vara lui 2007, Germanwings ofera zboruri catre 66 destinatii, punctele de plecare fiind pe teritoriul Germaniei: Cologne- 57 destinatii, Dortmund- 5 destinatii, Berlin-Schonefeld-17 destinatii, Stuttgart- 33 destinatii si Hamburg- 12 destinatii.
Compania estimeaza pentru 2007 o cifra de afaceri de peste 600 milioane de euro, dupa ce in 2006, aceasta a fost de 560 milioane euro. De asemenea, compania estimeaza un numar de opt milioane de pasageri in 2007 si o medie de ocupare a locurilor de 82% anual. In 2006 numarul pasagerilor a fost de 7,1 milioane.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut