Ar mai fi loc pentru mariri de leafa
Data publicarii: 07-03-2008 | EconomieSalariatii romani sunt foarte profitabili pentru angajatori, comparativ cu forta de munca din celelalte state ale Uniunii Europene. Fiecare euro investit intr-un salariat din tara noastra aduce un castig de 1,4 euro, fata de 1,1 euro in companiile din Europa de Vest.
Salariatii romani sunt foarte profitabili pentru angajatori, comparativ cu forta de munca din statele vechi membre UE, dar si cu cea din tarile din Europa Centrala si de Est, indica studiul "Europe HR Index Saratoga", realizat, anul trecut, de compania de consultanta PricewaterhouseCoopers (PwC).
Potrivit documentului, fiecare euro investit intr-un salariat din tara noastra aduce un castig de 1,4 euro, fata de 1,1 euro in companiile din Europa de Vest. Randamentul investitiei pe care o fac angajatorii in salariati a fost calculat de specialistii firmei de consultanta pe baza unei formule care include veniturile firmei, numarul de angajati si costurile pe care le suporta cu personalul.
Aceasta diferenta atragatoare pentru firme vine din costurile reduse cu forta de munca autohtona, a explicat Ruxandra Stoian, directorul Departamentului de resurse umane din cadrul PwC, ieri, in cadrul conferintei "Solutii pentru managementul financiar", organizat de revista "Financial Director Romania". Studiul mentionat arata ca, anul trecut, cheltuielile salariale si nesalariale cu angajatii din Romania erau de zece ori mai mici fata de tarile din vestul Europei si la juma tate comparativ cu Europa Centrala.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online