OTV a depasit TVR 1 si Prima TV in ianuarie
Data publicarii: 02-02-2009 | MediaTeleviziunea tabloid a lui Dan Diaconescu, OTV, a inregistrat, in luna ianuarie 2009, o crestere de audienta de 0,4% fata de luna precedenta, ajungand la un rating mediu pe publicul urban de 1%, potrivit datelor GfK Romania.
OTV s-a clasat, astfel, pe locul sase in clasamentul general al celor mai vizionate posturi TV din mediul urban, depasind cu doar cateva mii de telespectatori televiziunile Prima TV si TVR 1, clasate, in ianuarie, pe locurile sapte, respectiv opt.
Televiziunea Pro TV, situata, invariabil, pe primul loc atunci cand vine vorba despre audientele pe urban, a inregistrat, in ianuarie, o crestere de audienta de 0,3%, ajungand la un rating mediu de 3,5%. Antena 1 a ramas pe acelasi loc doi din luna precedenta, mentinandu-si constanta si audienta medie pe publicul urban, de 2,5%.
O alta crestere de audienta importanta, in ianuarie, a fost inregistrata de postul de stiri Realitatea TV, care si-a pastrat, in prima luna din an, locul trei, castigat in decembrie, dar a crescut de la 1,5% la 1,6%, rating mediu pe urban. "Realitatea TV a devenit principala platforma de dezbatere publica nationala si principalul reper al publicului, in cazul unui eveniment. Realitatea TV se adapteaza cel mai bine la temele fierbinti ale momentului si propune agenda publica, aceasta este explicatia pozitiei noastre", a spus Catalin Popa, director executiv si director de stiri Realitatea TV.
Si Kanal D, televiziunea trustului turcesc Dogan, a inregistrat cresteri, in prima luna a acestui an, aceasta situandu-se pe locul patru in clasamentul pe publicul urban, cu o medie de 1,2%, fata de 1,1% in decembrie 2008. Potrivit reprezentantilor Kanal D, cele mai urmarite programe ale postului au fost, in luna ianuarie, "Fata lui tata", "Nora pentru mama", "La sueta cu Bahmu", serialul "Anii pierduti" si serialele "1001 de nopti", "Inainte de sfarsit" si "Asi. Impotriva destinului". De asemenea, in ianuarie, posturile Antena 3, National TV si TVR 2 s-au mentinut la audientele din decembrie, respectiv 0,9%, 0,6% si 0,5%, si s-au clasat pe locurile noua, zece si unsprezece. Pe nisa posturilor pentru copii, Cartoon Network a crescut, in prima luna din 2009, cu 0,1%, pana la 0,4%, iar Jetix a scazut cu 0,1%, ajungand tot la 0,4%, in timp ce MiniMax a ramas la audienta din decembrie, de 0,3%. Consumul total de televiziune a crescut in ianuarie, fata de decembrie, cu 0,8%, de la 19,3% la 20,1%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI