Samsung Blue Earth, primul touchscreen care se incarca de la soare
Data publicarii: 17-02-2009 | IT&CSamsung Mobile a prezentat la Barcelona, in cadrul Congresului Mondial GSM 2009, un nou telefon mobil inovativ cu touchscreen, care se poate incarca prin intermediul unor mini-panouri solare. Blue Earth reprezinta viziunea Samsung in privinta protectiei mediului inconjurator. Acesta este primul touchscreen care foloseste energia solara, iar prin folosirea panourilor amplasate in partea din spate a mobilului, este generata suficienta energie pentru a efectua si primi apeluri la fel ca orice alt telefon. Blue Earth poate fi incarcat si in mod traditional, prin intermediul unui incarcator traditional.
Pentru 30 de minute de convorbiri, este necesara o ora de incarcare la lumina puternica, iar pentru o incarcare completa, sunt necesare intre 10 si 14 ore.

Samsung Blue Earth este construit din plastic reciclat denumit PCM, provenind de la sticlele din plastic, contribuind astfel la reducerea emisiilor de CO2, rezultat din procesul de productie. De asemenea, telefonul nu contine substante daunatoare precum Beryllium ori Phthalate. Mobilul este ambalat in hartie reciclata.
"Telefonul Blue Earth demonstreaza angajamentul nostru mic, dar plin de insemnatate, pentru viitor si pentru mediul inconjurator. Suntem hotarati sa obtinem cel mai inalt status eco impreuna cu clientii si partenerii nostri de afaceri, si sa furnizam cel mai bune produse si activitati ecologice", a declarat JK Shin, vice presedinte si seful diviziei de comunicatii mobile de la Samsung Electronics, citat de Let`s Go Digital.

Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania