Publicitate doar pentru presa auditata BRAT
Data publicarii: 03-03-2009 | MediaBiroul Roman de Audit al Tirajelor a lansat o campanie de comunicare pentru educarea clientilor de publicitate. Organizatia a lansat, ieri, un program care incearca sa convinga companiile sa cumpere reclama doar in publicatiile, tiparite sau online, auditate de BRAT.
BRAT a pornit prima campanie de comunicare ce incearca sa educe clientii de publicitate si institutiile publice din Romania si are ca scop sporirea increderii acestora in presa scrisa auditata si in site-urile web masurate de SATI. Publicul tinta este format din clienti si agentii de publicitate si institutii ale statului.
Campania se adreseaza si institutiilor statului pentru ca "se intampla sa arunce bugete consistente pe baza «emotionala»", a declarat Dragos Stanca, Managing Director al F5, divizia online a trustului Realitatea Catavencu.
"Una dintre problemele identificate de BRAT a fost aceea ca, in pofida faptului ca piata este destul de matura, bugetele de publicitate care ajung in presa auditata sunt uneori mai mici decat in cazul publicatiilor fara rezultate", a declarat Silviu Ispas presedintele BRAT, in cadrul conferintei de lansare.
El a mai spus ca respectiva campanie nu este legata de criza, dar se suprapune cu un moment interesant al pietei. "Industria media are nevoie de rezultate referitoare la performanta publicatiilor", a mai spus Ispas. Campania "BRAT da valoare publicitatii" se va derula in urmatoarele doua-trei luni pe print, online si direct mailing.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025