Brandul romanesc rezista: Femeile din Occident poarta Adesgo
Data publicarii: 16-09-2011 | AfaceriProducatorul de dresuri pentru femei Adesgo vrea sa recastige piata locala. Si nu numai. In curand, compania va anunta un parteneriat cu un brand de renume din SUA si cu alti doi mai retaileri internationali, prezenti in Romania.
Daca pana acum productia Adesgo era mai mult orientata spre export,chiar si in proportie de 80%, de anul acesta compania vrea sa schimbe mersul itelor si sa-si intareasca pozitia pe piata romaneasca. Are si un motiv. Competitorul numarul unu, Mondex Sibiu, a intrat in insolventa. Astfel, dupa ce anul trecut Adesgo a deschis primul magazin in Bucuresti, chiar langa fabrica, luna aceasta a mai inaugurat un alt magazin. De data asta pe bulevardul Magheru, in centrul Capitalei.
"Cred ca este o piata mare. In ultimii doi ani am cam dormit si alti producatori ne-au luat piata. Acum vrem sa patrundem mai puternic pe piata romaneasca, pentru ca este o piata mare, de aproximativ 30 de milioane de dresuri pe an. Consumatorul traditional cumpara Adesgo”, a declarat pentru MONEY.ro, Shlomo Binder (foto), directorul comercial al companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial