Brandul romanesc rezista: Femeile din Occident poarta Adesgo
Data publicarii: 16-09-2011 | AfaceriProducatorul de dresuri pentru femei Adesgo vrea sa recastige piata locala. Si nu numai. In curand, compania va anunta un parteneriat cu un brand de renume din SUA si cu alti doi mai retaileri internationali, prezenti in Romania.
Daca pana acum productia Adesgo era mai mult orientata spre export,chiar si in proportie de 80%, de anul acesta compania vrea sa schimbe mersul itelor si sa-si intareasca pozitia pe piata romaneasca. Are si un motiv. Competitorul numarul unu, Mondex Sibiu, a intrat in insolventa. Astfel, dupa ce anul trecut Adesgo a deschis primul magazin in Bucuresti, chiar langa fabrica, luna aceasta a mai inaugurat un alt magazin. De data asta pe bulevardul Magheru, in centrul Capitalei.
"Cred ca este o piata mare. In ultimii doi ani am cam dormit si alti producatori ne-au luat piata. Acum vrem sa patrundem mai puternic pe piata romaneasca, pentru ca este o piata mare, de aproximativ 30 de milioane de dresuri pe an. Consumatorul traditional cumpara Adesgo”, a declarat pentru MONEY.ro, Shlomo Binder (foto), directorul comercial al companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice