Premiera in Romania: Raiffeisen Bank lanseaza serviciul cash-back la comercianti
Data publicarii: 23-04-2012 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank a lansat astazi, in premiera in Romania, facilitatea de retragere de numerar de la EPOS-urile bancii instalate la comercianti. Astfel, clientii care isi platesc cu cardul cumparaturile realizate la comercianti pot cere la casa retragerea unei sume de pana la 150 de RON din cont, fara nici un comision. Aceasta suma va aparea pe bonul de casa, alaturi de cumparaturi.
Intitulat "cash back”, serviciul este disponibil in acest moment pe terminalele EPOS Raiffeisen Bank instalate in 18 magazine* Angst si Carrefour Express - Angst din Bucuresti, Buftea si Otopeni si este valabil pentru toate cardurile Raiffeisen Bank, fie ele de debit sau de credit, destinate persoanelor fizice.
"An de an platile prin card la comercianti cresc datorita campaniilor noastre de promovare si investitiilor constante facute in servicii noi, moderne care sa permita economia de timp si o interactiune simplificata a clientului cu banca. Credem ca noua facilitate de "cash back” va fi foarte apreciata de detinatorii de carduri si implicit de comerciantii care isi doresc sa ofere servicii suplimentare clientilor lor”, a spus Mihai Negulescu, director Acceptare Carduri si e-Commerce la Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank este unul dintre principalii emitenti de carduri din Romania cu aproximativ 1,7 milioane de carduri active in portofoliu, dintre care peste 350.000 sunt carduri de credit. Reteaua de EPOS-uri a bancii a depasit 10.000 de unitati, instalate la comerciantii din intreaga tara.
"Am inceput prin implementarea serviciului cash-back la Angst, unul dintre cei mai vechi clienti ai serviciilor noastre de acceptare de carduri, dar intentionam sa extindem aceasta facilitate si catre o serie de alti comercianti interesati”, a continuat Mihai Negulescu.
***
Raiffeisen Bank Romania este o banca universala de top, care ofera o gama completa de produse si servicii financiare clientilor persoane fizice, IMM-uri sau corporatii. Raiffeisen Bank are o retea de 543 de agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti persoane fizice, 100.000 de IMM-uri si peste 6.800 corporatii mari si medii.
*Magazinele care ofera serviciul Cash Back: Academiei, Amzei, Basarabia, Brezoianu, Buftea, Ceasornicului, Chibrit, Domenii, Elisabeta, Gara de Nord, Lacul Tei, Moghioros, Obor, Otopeni, Pantelimon, Perla, Progresului si Titulescu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial