COSMOTE Romania isi extinde acoperirea de voce si date la metrou
Data publicarii: 01-10-2012 | IT&C
Conform angajamentului de a face telefonia mobila accesibila tuturor romanilor, oriunde clientii au nevoie, COSMOTE Romania isi extinde acoperirea de voce si date, oferind servicii de comunicatii mobile de calitate pentru toata reteaua de metrou Bucuresti.
Astfel, clientii COSMOTE Romania vor putea sa vorbeasca mai mult cu prietenii, familia sau colegii in timpul calatoriei lor spre casa, serviciu sau spre o intalnire. Mai mult, ei au posibilitatea de impartasi cu prietenii online toate intamplarile neasteptate intalnite in drumul lor cu metroul pe Facebook, Twitter sau Instagram. Acestia pot asculta un radio online folosind cea mai mare viteza oferita de reteaua 3G sau chiar sa se uite la posturile preferate pe Dolce Mobile TV.
"Metroul este unul dintre cele mai utilizate si populare mijloace de transport din Bucuresti, zeci de mii de oameni folosind-ul zi de zi. De aceea, prin imbunatatirea capacitatii, atat in ceea ce priveste calitatea, cat si acoperirea retelei, pe zonele de voce si pe date, venim in intampinarea nevoilor de comunicare ale clientilor nostri, oferind servicii de comunicare de cea mai buna calitate”, a declarat Lampros Iskos, Chief Technology Officer, COSMOTE Romania.
COSMOTE Romania acopera toata zona de metrou cu servicii 2G si 3G cu cea mai mare viteza de download disponibila pe piata. COSMOTE Romania va continua dezvoltarea acoperirii de la metrou (linii sau statii noi) pentru a asigura cele mai bune servicii pentru clientii sai.
Serviciile 3G sunt disponibile pentru peste 68% din populatie. Baza de clienti 3G a crescut semnificativ in primul semestru, cu 113% comparativ cu prima jumatate a lui 2011.
In prezent, reteaua de metrou Bucuresti se intinde pe 69,25 km de linii duble, distribuiti pe patru magistrale si 51 de statii. Distanta medie dintre doua statii este de 1,5 km.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI