Allianz-Tiriac relanseaza oferta pentru asigurari de viata tip unit-linked cu noul produs Dinamic Invest
Data publicarii: 03-10-2012 | Finante-Banci
Incepand cu luna octombrie, clientii Allianz-Tiriac au la dispozitie o noua asigurare de viata de tip unit-linked: Dinamic Invest. Nou-creatul produs are o structura flexibila, costuri de administrare diminuate, subscriere simplificata si un grad superior de accesibilitate. Nu in ultimul rand, produsul de tip unit-linked ofera un nivel imbunatatit de transparenta pentru clienti.
"Cu produsul Dinamic Invest, Allianz-Tiriac relanseaza oferta pentru asigurarile de viata cu componenta investitionala de tip unit-linked”, declara Virgil Ichim, Directorul Diviziei Asigurari de Viata din cadrul Allianz-Tiriac Asigurari. "Noul produs este rezultatul unui proces laborios de evaluare a nevoilor actuale ale clientilor referitoare la planificare si protectie financiara. Cu Dinamic Invest reusim sa imbunatatim accesul publicului din Romania la instrumente financiare competitive, iar structura sa modulara si gradul ridicat de transparenta a mecanismelor operationale contribuie la o mai buna intelegere a functionarii unui astfel de produs.”
Transparenta este unul dintre atributele cel mai des invocate in cadrul interactiunilor pe care reprezentantii Allianz-Tiriac le-au avut cu clientii lor, in perioada de pregatire a noului produs de asigurari de viata cu componenta investitionala. Dinamic Invest raspunde acestei asteptari, in primul rand prin evidentierea clara a alocarii primelor platite catre componenta de protectie, respectiv catre componenta de investitie. In fapt, Dinamic Invest are componenta de protectie fixa, indiferent de valoarea primei de asigurare si a modului in care aceasta este platita (esalonat sau anticipat, sub forma de prima unica). Pentru polita de baza, suma asigurata este de 1.000 de euro sau 4.000 lei (in functie de moneda aleasa de client pentru plata primei de asigurare). Pentru o protectie extinsa (atat in ceea ce priveste nivelul sumei asigurate, cat si al riscurilor asigurate), clientii au posibilitatea achizitionarii de clauze suplimentare: de la clauze ce acopera riscul de deces, la cele privind invaliditatea, boli grave, spitalizare, interventii chirurgicale, cheltuieli medicale etc.
In ceea ce priveste componenta investitionala, Dinamic Invest ofera posibilitatea directionarii plasamentelor atat pe piata interna de capital, cat si pe pietele financiare externe. Clientii pot opta pentru plasamente in lei sau in euro, pentru fiecare dintre aceste monede existand programe investitionale specifice, cu grade diferite de risc. Programele investitionale acceseaza fonduri de investitii recomandate sau administrate de profesionisti in administrarea activelor din cadrul Allianz Group. Reamintim ca Allianz este unul dintre cei mai importanti administratori de active din lume, cu active in administrare situate, la 30 iunie 2012 , la un nivel de 1,7 trilioane de euro, din care 1,4 trilioane euro reprezentau active apartinand tertilor.
Flexibilitatea Dinamic Invest este garantata - dincolo de existenta unei game complete de programe investitionale - de optiunile oferite clientilor pentru redirectionarea primelor si transferul sumelor investite intre programele investitionale disponibile nelimitat si fara costuri suplimentare, pe intreaga perioada de valabilitate a politei.
Noul produs Allianz-Tiriac de tip unit-linked are o plaja extinsa de valabilitate, definita de varsta minima de intrare in asigurare - 15 ani, respectiv cea maxima de maturitate a contractului - 70 de ani. Contractele de asigurare pot fi incheiate pentru o perioada de minim 10 ani. Polita se numara printre cele mai accesibile produse cu componenta investitionala de pe piata in conditiile in care prima anualizata minima in cazul contractelor de baza cu plata esalonata este de 240 euro sau 700 lei, in functie de moneda de plata aleasa de client.
"Dinamic Invest aduce cu sine o procedura simplicata de subscriere. Astfel, la achizitionarea unei polite Dinamic Invest nu este necesara evaluarea medicala a asiguratului”, spune Virgil Ichim.
Incepand din luna octombrie a.c., oferta de produse de asigurare unit-linked a Allianz-Tiriac pentru publicul din Romania va fi reprezentata exclusive de Dinamic Invest. Acest lucru va permite o mult mai eficienta promovare a ofertei companiei adresata publicului interesat de acest tip de produse, dar si o mai eficace administrare a portofoliului de asigurari de viata al companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online