Verdict CNA: Romtelecom face publicitate inselatoare
Data publicarii: 12-06-2007 | MediaCea mai recenta creatie a agentiei ce se ocupa de imaginea Romtelecom a fost scoasa de pe posturile de televiziune. Comisia Nationala a Audiovizualului (CNA) a oprit de la difuzare spotul pentru noile oferte de telefonie ale Romtelecom intrucat dezinformeaza publicul, inscriindu-se in ceea ce specialistii in marketing numesc "publicitate inselatoare. "La Romtelecom, se spune ca vorbesti nelimitat, numai ca trebuie sa ai minute incluse! Publicul nu este informat corect", a declarat Attila Gasparik, vicepresedintele CNA. Inserturile din presa scrisa vor trebui analizate de Autoritatea pentru Protectia Consumatorului.
Comisia Nationala a Audiovizualului a luat o decizie ce elimina de pe posturile de televiziune cea mai noua reclama a companiei Romtelecom.
Oprirea de la difuzare de catre CNA a spotului pentru noile oferte de telefonie ale Romtelecom este motivata prin faptul ca dezinformeaza publicul, inscriindu-se in ceea ce specialistii in marketing numesc "publicitate inselatoare".
"La Romtelecom, se spune ca vorbesti nelimitat, numai ca trebuie sa ai minute incluse! Publicul nu este informat corect," a declarat Attila Gasparik, vicepresedintele CNA.
Integral in Curentul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri