Banca Transilvania a ajuns la 1 milion de carduri emise
Data publicarii: 28-06-2007 | Finante-BanciBanca Transilvania a atins cifra de 1 milion de carduri emise, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Cu un portofoliu de 11 produse alternative care permit tranzactii la comercianti si retrageri de numerar, banca se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice. In oferta Bancii Transilvania se regasesc carduri de debit, de credit, precum si co-branded tocmai pentru a raspunde astfel unei piete extrem de segmentate, cu cerinte specifice.
Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, declara: "Am ajuns la acest rezultat datorita faptului ca am incercat, de fiecare data, sa fim cu un pas inaintea pietei. Suntem promotori in ceea ce priveste introducerea in Romania a cardurilor Visa co-branded si - la inceputul acestui an - a cardurilor de credit Visa Platinum. De la produse dedicate oamenilor de afaceri si pana la cele pentru studenti ne-am gandit la fiecare client al nostru - actual sau potential".
Banca este prezenta in toata tara, prin cele 383 de locatii, 586 de bancomate si peste 6.000 de POS-uri.
"In doi ani ne-am dublat portofoliul de carduri, concentrandu-ne foarte mult atat pe atragerea de noi clienti, dar si pe activarea celor existenti, prin campanii sustinute pentru fiecare produs de acest gen din oferta noastra" afirma Gabriela Nistor, Director Retail Banking.
"Ne-am indeplinit acest obiectiv stabilit pentru prima jumatate a acestui an, de a avea 1 milion de carduri emise si, totodata, 10% din piata. Eforturile noastre nu se vor opri aici pentru ca avem si alte planuri pentru consolidarea acestei pozitii " precizeaza Robert C. Rekkers.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an