Flamingo International lanseaza o noua versiune a consolei Sony PlayStation 3
Data publicarii: 15-10-2007 | IT&CRetailerul de electronice, electrocasnice si IT&C Flamingo International lanseaza luna aceasta in Romania o noua generatie a consolei de jocuri PlayStation 3 ce va fi comercializata in magazinele Flamingo Computers, Flanco si Flanco World, a informat luni compania.
"Introducerea pe piata locala a celei mai noi versiuni a consolei PS3 va completa succesul obtinut de Flamingo International prin comercializarea versiunilor anterioare (PS2 si PS3), pentru care am inregistrat vanzari care au depasit estimarile initiale. Acest fapt demonstreaza ca utilizatorii romani au o reactie pozitiva pentru astfel de achizitii, ceea ce ne determina sa credem ca vom obtine rezultate foarte bune si pentru acest model. Ne asteptam ca pasionatii de gaming sa primeasca foarte bine noua versiune a consolei PS3, disponibila in magazinele Flanco Word, Flanco si Flamingo Computers, la un pret mult mai accesibil" a declarat in comunicat presedintele Flamingo Group, Jiri Rizek.
Consola Sony PlayStation 3 va fi lansata in Romania simultan cu lansarea pe pietele din Europa, Africa si Australia. Noua versiune a PS3 are o capacitate de stocare de 40 GB si este comercializata la pretul de 1.299 lei in reteaua magazinelor Flamingo Computers, Flanco si Flanco World.
Prima versiune PS3 a fost lansata in tara in martie 2007 si la doua luni de la introducerea acesteia in reteaua magazinelor Flamingo International, retailerul raportase deja 400 de console vandute, un volum care a depasit estimarile initiale pentru 2007. Consola Sony PlayStation 3, lansata la sfarsitul lunii martie 2007 a generat in doar cateva zile vanzari de peste 1,6 milioane de unitati la nivel european si 5,5 milioane de unitati la nivel mondial.
In 2006, piata jocurilor video a fost estimata la o valoarea de 28,5 miliarde de dolari, aflandu-se intr-o crestere continua.
Flamingo International estimeaza pentru 2007 un profit operational (EBITDA) de 5,51 milioane euro, in revenire fata de anul trecut, cand compania a inregistrat o pierdere operationala de 14,3 milioane euro.
Grupul mizeaza in continuare pe extinderea retelei Flanco World, pana la 20 de magazine cu o suprafata totala de 30.500 metri patrati, la sfarsitul acestui an. Reteaua Flanco este prevazuta sa incheie anul cu 72 de magazine cu o suprafata totala de 20.600 metri patrati, in vreme ce reteaua Flamingo Computers ar putea ajunge la 35 de magazine cu o suprafata totala de 4.900 metri patrati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri