Companiile americane investesc puternic in web 2.0
Data publicarii: 22-04-2008 | IT&CMai mult de jumatate din companiile din America de Nord vad Web 2.0 ca o prioritate pentru anul ce urmeaza, relateaza un raport, prezentat in cadrul unei conferinte pe tema noilor media, la San Francisco. "Acesta este viitorul internetului" a declarat unul dintre organizatorii conferintei, Jennifer Pahlka. "Companiile care participa azi aici construiesc acest viitor" a mai adaugat ea.
Compania Forrester care a efectuat o cercetare despre Web 2.0 considera ca tehnologiile dezvoltate in prezent si in viitorul apropiat reprezinta "un mod fundamental nou" pentru companii de a comunica eficient cu clientii si angajatii.
Raportul a aratat faptul ca giganti ca General Motors, McDonald's, Northwestern Mutual Life Insurance au sesizat potentialul noilor media si au adoptat deja instrumente de comunicare ca blogurile, feed-urile RSS, podcasturile sau site-urile de social networking. Analistul Oliver Young considera de asemenea ca 56% dintre companiile nord americane privesc aceste instrumente ca pe o prioritate in 2008.
In urma analizei mai multor componente Web 2.0, printre care blogurile, feed-urile RSS, pdocasturile, widget-urile, etc., specialistii de la Forrester au ajuns la concluzia ca site-urile de social networking vor fi tinta principala a investitiilor marilor companii. Totusi, Young avertizeaza ca va veni si o vreme in care aceste investitii vor atinge un punct de saturatie, datorat inmultirii aplicatiilor Web 2.0, si includerii lor in pachete de solutii software integrate.
Termenul Web 2.0 a fost introdus de Tim O'Reilly si defineste tendinta de a utiliza internetul si web design-ul pentru a stimula creativitatea, impartasirea de informatii si, in special, colaborarea dintre utilizatori. Aceste principii au dus la aparitia unor aplicatii ca site-urile de social networking, bloguri, wiki-uri, adevarate comunitati pe internet.
Desi Web 2.0 pare ca se refera la o noua versiune a World Wide Web-ului, termenul inseamna mai putin schimbarea internetului si mai degraba modul in care acesta este folosit de utilizatorii sai finali.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an