Reteta TV: audienta mare cu personaje fara valoare
Data publicarii: 06-02-2009 | MediaInvitati precum Nikita, Marian Darta sau Magda Ciumac ii tin pe telespectatori in fata micilor ecrane. Simona Sensual spune ca incearca sa ne "decretinizeze" , Alina Plugaru s-a facut cunoscuta declarand ca vrea sa faca sex cu zeci de barbati, iar la "Acces direct" se masoara sanii.
Televiziunile se bat pe audiente, dar nu toate sunt de acord sa atraga telespectatori prin orice metode. In timp ce unii mizeaza pe cantitate, nu si pe calitate, altii au renuntat sa faca audiente cu orice pret.
Zilele trecute, la "Acces direct", emisiune de la Antena 1, vocea din "off" anunta "meniul zilei": "Razboiul sanilor, in direct. Cine are bustul mai mare dintre Monica Anghel si Ana Maria Prodan?".
De ce sunt romanii curiosi sa traga cu ochiul pe gaura cheii in vietile altora si cat de normala este o astfel de atitudine, explica doctorul in sociologie Marian Petcu. "Oamenii sunt interesati de vietile celorlalti pentru ca simt atractia fructului interzis.
Ceea ce nu le este permis ii atrage, ii starneste. Atitudinea este normala la un public educat precar, in care institutii precum familia, scoala si biserica nu isi fac datoria", a declarat doctorul in sociologie.
Marian Petcu spune ca aceasta curiozitate a telespectatorilor este o manifestare a faptului divers. "Faptul divers inseamna un eveniment, un gest, o persoana, o actiune imprevizibila care atrage atentia".
Acesta mai afirma ca tot timpul cei mai putin educati au dominat audienta. "In toate epocile si in toate tarile cei «defavorizati cultural» au fost mult mai numerosi decat consumatorii critici de oferte ale mass-media", a mai aratat doctorul in sociologie.
"Vedete-n figuri", lider de audienta
Prima TV difuzeaza show-ul "Vedete-n figuri". Primele VIP-uri care au participat la emisiune au fost Mirela Zeta, Mihai Bendeac, Tavi Colen, Cosmina Pasarin, Betty Stroe si Marian Darta. Dintre acestia, doar despre primii patru se poate spune ca fac ceva palpabil.
Betty Stroe si Marian Darta sunt specializati pe aparitiile TV. Daca iese si putin scandal, cu atat mai bine. Cert este ca cei doi fac parte din categoria de invitati care atrag publicul.
Conform GfK Romania, actualul masurator al audientelor TV, prima editie a show-ului "Vedete-n figuri" a inregistrat o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 16,1% in mediul urban, fiind liderul emisiunilor de divertisment de la acea ora.
Simona Sensual ne "decretinizeaza"
Grilele televiziunilor comerciale sunt pline de astfel de programe. Antena 1 are emisiunile "Acces direct" si "Un show pacatos", la Antena 2 exista "Agentul VIP" si "Rai, da' buni".
Cam in acelasi format se plaseaza si Pro TV, care difuzeaza "Happy Hour", iar Kanal D o are pe Adriana Bahmuteanu, care prezinta programul "La sueta cu Bahmu". In aceeasi nota, in editia din 3 februarie a emisiunii "Happy Hour", Simona Sensual i-a aratat lui Catalin Maruta ca a gasit valoarea poporului roman: zero!
Mai precis, aceasta a declarat ca, din punctul ei de vedere, poporul roman este cretin: "Poporul roman este cretin si incerc sa il decretinizez", a afirmat aceasta.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri