Reteta TV: audienta mare cu personaje fara valoare
Data publicarii: 06-02-2009 | MediaInvitati precum Nikita, Marian Darta sau Magda Ciumac ii tin pe telespectatori in fata micilor ecrane. Simona Sensual spune ca incearca sa ne "decretinizeze" , Alina Plugaru s-a facut cunoscuta declarand ca vrea sa faca sex cu zeci de barbati, iar la "Acces direct" se masoara sanii.
Televiziunile se bat pe audiente, dar nu toate sunt de acord sa atraga telespectatori prin orice metode. In timp ce unii mizeaza pe cantitate, nu si pe calitate, altii au renuntat sa faca audiente cu orice pret.
Zilele trecute, la "Acces direct", emisiune de la Antena 1, vocea din "off" anunta "meniul zilei": "Razboiul sanilor, in direct. Cine are bustul mai mare dintre Monica Anghel si Ana Maria Prodan?".
De ce sunt romanii curiosi sa traga cu ochiul pe gaura cheii in vietile altora si cat de normala este o astfel de atitudine, explica doctorul in sociologie Marian Petcu. "Oamenii sunt interesati de vietile celorlalti pentru ca simt atractia fructului interzis.
Ceea ce nu le este permis ii atrage, ii starneste. Atitudinea este normala la un public educat precar, in care institutii precum familia, scoala si biserica nu isi fac datoria", a declarat doctorul in sociologie.
Marian Petcu spune ca aceasta curiozitate a telespectatorilor este o manifestare a faptului divers. "Faptul divers inseamna un eveniment, un gest, o persoana, o actiune imprevizibila care atrage atentia".
Acesta mai afirma ca tot timpul cei mai putin educati au dominat audienta. "In toate epocile si in toate tarile cei «defavorizati cultural» au fost mult mai numerosi decat consumatorii critici de oferte ale mass-media", a mai aratat doctorul in sociologie.
"Vedete-n figuri", lider de audienta
Prima TV difuzeaza show-ul "Vedete-n figuri". Primele VIP-uri care au participat la emisiune au fost Mirela Zeta, Mihai Bendeac, Tavi Colen, Cosmina Pasarin, Betty Stroe si Marian Darta. Dintre acestia, doar despre primii patru se poate spune ca fac ceva palpabil.
Betty Stroe si Marian Darta sunt specializati pe aparitiile TV. Daca iese si putin scandal, cu atat mai bine. Cert este ca cei doi fac parte din categoria de invitati care atrag publicul.
Conform GfK Romania, actualul masurator al audientelor TV, prima editie a show-ului "Vedete-n figuri" a inregistrat o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 16,1% in mediul urban, fiind liderul emisiunilor de divertisment de la acea ora.
Simona Sensual ne "decretinizeaza"
Grilele televiziunilor comerciale sunt pline de astfel de programe. Antena 1 are emisiunile "Acces direct" si "Un show pacatos", la Antena 2 exista "Agentul VIP" si "Rai, da' buni".
Cam in acelasi format se plaseaza si Pro TV, care difuzeaza "Happy Hour", iar Kanal D o are pe Adriana Bahmuteanu, care prezinta programul "La sueta cu Bahmu". In aceeasi nota, in editia din 3 februarie a emisiunii "Happy Hour", Simona Sensual i-a aratat lui Catalin Maruta ca a gasit valoarea poporului roman: zero!
Mai precis, aceasta a declarat ca, din punctul ei de vedere, poporul roman este cretin: "Poporul roman este cretin si incerc sa il decretinizez", a afirmat aceasta.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall