Oficiul Registrului Comertului a solutionat in ultima luna 9.000 de dosare restante
Data publicarii: 17-02-2010 | ActualitateOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti a solutionat peste 9.000 de solicitari restante, dintr-un total de peste 11.000, astfel incat n-au mai ramas solicitari care sa necesite completarea actelor sau clarificari in legatura cu obiectul cererii, potrivit unui comunicat al MJ.
La data intrarii in vigoare a modificarilor legislative prin care s-a renuntat la implicarea in activitatea oficiilor registrului comertului a judecatorilor, respectiv 14 ianuarie 2010, existau 11.565 de solicitari restante, se precizeaza in comunicatul Ministerului Justitiei (MJ). In prezent au mai ramas de finalizat 1.846 cereri, care au fost analizate si au primit rezolutie de amanare, aflandu-se astfel la al doilea termen de amanare acordat. Conform prevederilor legale, daca nici in cele 15 zile, cat reprezinta al doilea termen de amanare acordat, nu se completeaza documentele sau nu se clarifica obiectiunile din dosar, cererile vor primi rezolutie de respingere.
La nivel national, in perioada 14 ianuarie - 10 februarie, comparativ cu perioada 14 decembrie 2009 - 13 ianuarie 2010, s-a inregistrat o crestere de 23,38% a numarului de solicitari adresate Registrului Comertului, se mai arata in comunicatul MJ.
In decembrie 2009, Guvernul a modificat cadrul legal astfel incat cererile de inregistrare in registrul comertului si, dupa caz, alte cereri aflate in competenta de solutionare a judecatorului delegat, au fost transferate in competenta de solutionare a directorului oficiului registrului comertului de pe langa tribunal si/sau persoanei sau persoanelor desemnate de catre directorul general al Oficiului National al Registrului Comertului. Dupa adoptarea acestei modificari, conducerea ONRC a dispus o serie de masuri interne pentru rezolvarea cat mai rapida a dosarelor restante la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti (ORC -TB).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall