Oficiul Registrului Comertului a solutionat in ultima luna 9.000 de dosare restante
Data publicarii: 17-02-2010 | ActualitateOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti a solutionat peste 9.000 de solicitari restante, dintr-un total de peste 11.000, astfel incat n-au mai ramas solicitari care sa necesite completarea actelor sau clarificari in legatura cu obiectul cererii, potrivit unui comunicat al MJ.
La data intrarii in vigoare a modificarilor legislative prin care s-a renuntat la implicarea in activitatea oficiilor registrului comertului a judecatorilor, respectiv 14 ianuarie 2010, existau 11.565 de solicitari restante, se precizeaza in comunicatul Ministerului Justitiei (MJ). In prezent au mai ramas de finalizat 1.846 cereri, care au fost analizate si au primit rezolutie de amanare, aflandu-se astfel la al doilea termen de amanare acordat. Conform prevederilor legale, daca nici in cele 15 zile, cat reprezinta al doilea termen de amanare acordat, nu se completeaza documentele sau nu se clarifica obiectiunile din dosar, cererile vor primi rezolutie de respingere.
La nivel national, in perioada 14 ianuarie - 10 februarie, comparativ cu perioada 14 decembrie 2009 - 13 ianuarie 2010, s-a inregistrat o crestere de 23,38% a numarului de solicitari adresate Registrului Comertului, se mai arata in comunicatul MJ.
In decembrie 2009, Guvernul a modificat cadrul legal astfel incat cererile de inregistrare in registrul comertului si, dupa caz, alte cereri aflate in competenta de solutionare a judecatorului delegat, au fost transferate in competenta de solutionare a directorului oficiului registrului comertului de pe langa tribunal si/sau persoanei sau persoanelor desemnate de catre directorul general al Oficiului National al Registrului Comertului. Dupa adoptarea acestei modificari, conducerea ONRC a dispus o serie de masuri interne pentru rezolvarea cat mai rapida a dosarelor restante la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti (ORC -TB).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025