Oficiul Registrului Comertului a solutionat in ultima luna 9.000 de dosare restante
Data publicarii: 17-02-2010 | ActualitateOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti a solutionat peste 9.000 de solicitari restante, dintr-un total de peste 11.000, astfel incat n-au mai ramas solicitari care sa necesite completarea actelor sau clarificari in legatura cu obiectul cererii, potrivit unui comunicat al MJ.
La data intrarii in vigoare a modificarilor legislative prin care s-a renuntat la implicarea in activitatea oficiilor registrului comertului a judecatorilor, respectiv 14 ianuarie 2010, existau 11.565 de solicitari restante, se precizeaza in comunicatul Ministerului Justitiei (MJ). In prezent au mai ramas de finalizat 1.846 cereri, care au fost analizate si au primit rezolutie de amanare, aflandu-se astfel la al doilea termen de amanare acordat. Conform prevederilor legale, daca nici in cele 15 zile, cat reprezinta al doilea termen de amanare acordat, nu se completeaza documentele sau nu se clarifica obiectiunile din dosar, cererile vor primi rezolutie de respingere.
La nivel national, in perioada 14 ianuarie - 10 februarie, comparativ cu perioada 14 decembrie 2009 - 13 ianuarie 2010, s-a inregistrat o crestere de 23,38% a numarului de solicitari adresate Registrului Comertului, se mai arata in comunicatul MJ.
In decembrie 2009, Guvernul a modificat cadrul legal astfel incat cererile de inregistrare in registrul comertului si, dupa caz, alte cereri aflate in competenta de solutionare a judecatorului delegat, au fost transferate in competenta de solutionare a directorului oficiului registrului comertului de pe langa tribunal si/sau persoanei sau persoanelor desemnate de catre directorul general al Oficiului National al Registrului Comertului. Dupa adoptarea acestei modificari, conducerea ONRC a dispus o serie de masuri interne pentru rezolvarea cat mai rapida a dosarelor restante la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti (ORC -TB).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private