Publicitatea nu influenteaza consumul in randul tinerilor
Data publicarii: 24-03-2010 | MediaPublicitatea la bauturile alcoolice nu exercita nicio influenta asupra consumului tinerilor, arata un studiu comandat de Uniunea Elvetiana pentru Arte si Meserii, citat de site-ul lesquotidiennes.com.
Adolescentii intervievati spun ca sunt influentati in primul rand de prieteni. Potrivit studiului realizat de psihologul german Stefan Poppelreuter pe 400 de tineri intre 14 si 17 ani, '90% dintre adolescentii chestionati spun ca publicitatea nu le influenteaza consumul', iar 83% o gasesc 'plictisitoare'.
Comportamentul lor este influentat de prieteni, in primul rand (85%), apoi de parinti (65%). In cadrul studiului au fost chestionati si 100 de parinti de adolescenti din grupa de varsta mentionata: 87% dintre ei considera ca joaca un rol decisiv in ceea ce priveste prevenirea si ca 'producatorii si politicile nu joaca un rol major in materie de prevenire'. Numai 10% dintre ei cred ca 'rolul principal in privinta prevenirii revine comertului'.
Studiul ajunge la concluzia ca 'atat tinerii, cat si parintii lor apreciaza ca interdictiile publicitare sunt putin credibile'.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an