Banca Comerciala Carpatica lanseaza pachetele de produse destinate persoanelor juridice
Data publicarii: 07-11-2011 | Finante-Banci
Banca Comerciala Carpatica lanseaza noi produse destinate persoanelor juridice si asimilate acestora, oferind instrumente gandite si adaptate cerintelor pietei actuale.
Pachetele de produse de cash management permit clientului accesarea simultana a mai multor produse financiar bancare in conditii preferentiale si in functie de pachetul pentru care se opteaza, acesta poate contine:
- gratuitate la deschiderea si administrarea conturilor curente in RON sau valuta (EUR, USD, GPB)
- serviciul de internet banking BCC e-Smart
- un numar de incasari si plati lunare in lei efectuate prin conturile curente prin intermediul serviciului de internet banking in mod gratuit
- card de debit in lei Mastercard Business Lider
- un terminal POS fara comision de gestiune
Pachetele de produse lansate de Banca Comerciala Carpatica sunt destinate noilor clienti ai bancii, persoane juridice si asimilate acestora, avand o valabilitate de 12 luni. Acestea contin solutii de cash management necesare oricarui intreprinzator: cont curent in orice valuta RON, EUR, USD, GPB, internet banking BCC e-Smart, card de debit Business Lider, POS, precum si operatiuni bancare la costuri preferentiale.
Avantajul achizitionarii unui astfel de pachet consta in faptul ca se obtine un beneficiu de 60% fata de achizitionarea individuala a fiecarui produs inclus in pachete.
Costul pachetelor este extrem de avantajos avand in vedere multiplele optiuni care pot fi accesate de catre clienti printr-un singur pachet. Acesta este cuprins intre 20 lei/ luna si 80 lei/ luna, in functie de pachetul solicitat. In conditiile in care clientul este dispus sa plateasca abonamentul anual, se acorda o reducere de 20% fata de plata lunara a abonamentului.
"Prin intermediul acestor noi produse ne adresam tuturor celor care vor sa se alature Bancii Carpatica in calitate de noi clienti, ca parteneri egali de afaceri. Am avut in vedere in principal optimizarea si eficientizarea costurilor in utilizarea serviciilor financiar bancare de catre persoanele juridice. Pentru cei care vor decide sa devina clientii nostri, accesarea acestor pachete le va aduce facilitati multiple, care se concentreaza pe activitatile cu flux continuu desfasurate de o firma, pe solutii care stau la baza oricarei afaceri. Una din directiile strategice abordate de Carpatica in acest an este reprezentata de adaptarea tuturor produselor din portofoliu la conditiile actuale de piata, precum si oferirea de solutii si consultanta financiara de calitate tuturor celor interesati de produsele si serviciile Bancii Carpatica.” declara George Ciobanasu, Director General Adjunct al Bancii Comerciale Carpatica.
Mai multe informatii despre aceste pachete de produse sunt disponibile pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea IMM si Corporate > Pachete de produse.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an