Cine sunt cumparatorii de pe Facebook si ce cumpara ei
Data publicarii: 03-04-2012 | IT&C
Doar 1.5 milioane de oameni fac cumparaturi prin platforma Facebook dintre cei 850 de milioane de utilizatori, mamele fiind cele mai fidele cliente ale retelei de socializare.
Presedintele executiv al Payvment, cea mai populara platforma de comert de pe Facebook, care are aproximativ 80 la suta din activitatea comerciala a retelei, a explicat, pentru The Telegraph, tendintele cumparatorilor de pe reteaua sociala. "Femeile reprezinta majoritatea cumparatorilor de pe Facebook, iar cele mai multe dintre ele sunt mame care stau acasa. Cele mai populare produse cumparate sunt hainele pentru copii si atentii pentru cei mici, cum ar fi fundele de par", a spus el.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri