Libra Internet Bank lanseaza facilitatea autentificarii in Internet Banking prin SMS
Data publicarii: 26-04-2012 | Finante-Banci
In linie cu noua strategie de dezvoltare adoptata la sfarsitul anului trecut, Libra Internet Bank continua sa inoveze la nivelul serviciilor oferite. Astfel, incepand cu aceasta saptamana este functionala o noua metoda de autentificare in Internet Banking, mai simpla - autentificarea prin SMS. Noua modalitate de autentificare garanteaza accesarea simplificata a serviciului Internet Banking, fara a presupune costuri sau setari suplimentare ale computerului personal.
In plus, accesarea serviciului este de acum posibila de pe mai multe tipuri de browser- Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari, Opera, Google Chrome - clientul beneficiind astfel de flexibilitate sporita.
"Dezvoltarea continua a serviciului Internet Banking prin adaugarea de noi facilitati se afla in centrul eforturilor noastre strategice. Ca parte a noii pozitionari, aspiram sa oferim cele mai noi solutii si sa facem inovatia accesibila clientilor nostri, fara a face insa rabat de la securitate. Actionam consecvent in directia imbunatarii experientei bancare pentru clientii nostri, urmarind ca prin produsele si serivciile oferite sa garantam accesibilitate, flexibilitate si siguranta. ” Emil Bituleanu, Presedinte Libra Internet Bank
Fluxul autentificarii prin SMS reprezinta o varianta simplificata a sistemului anterior de autentificare; dupa accesarea site-ului www.librabank.ro si introducerea datelor (Username si Parola), clientul primeste un SMS continand un cod de securitate, care poate fi folosit pentru accesarea integrala a serviciului Internet Banking.
Autentificarea prin SMS este una din cele mai recente facilitati lansate de banca, alaturi de alertele prin e-mail/sms, care permit accesul clientilor in timp real la informatiile aferente operatiunilor derulate pe conturile lor, sporind astfel controlul acestora asupra finantelor proprii.
Ca urmare a concentrarii puternice pe dezvoltarea serviciilor bancare on-line, numarul de utilizatori activi ai serviciului Internet Banking a crescut in 2011 cu 15% fata de 2010. La sfarsitul lunii martie 2012 cifrele arata de asemenea o crestere de 18% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Numarul tranzactiilor derulate prin Internet Banking a cunoscut si el o crestere in 2011, cu 25% fata de anul precedent.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025