Sistemul de Taxi Management aduce o crestere a eficientei de 20%

Data publicarii: 23-05-2012 | Diverse

Romtelecom Business Solutions lanseaza in premiera sistemul de Taxi Management, o solutie de dispecerat taxi bazata pe tehnologia Android, ce ajuta companiile de acest gen sa creasca eficienta afacerilor lor cu pana la 20%, prin automatizarea procesului de alocare a comenzilor catre flotele de masini. Aceasta solutie este folosita in prezent de cateva companii de taximetrie si cateva mii de utilizatori in toata lumea.

Romtelecom este primul operator de telecomunicatii din Romania care ofera o asemenea solutie, bazata pe tehnologia cloud computing, ce permite monitorizarea in timp real a fiecarei comenzi si masini, inclusiv status-ul fiecareia (liber, ocupat, in afara programului). 

"Aceasta este prima dintr-o serie de noi solutii bazate pe tehnologia cloud care creste eficienta, reduce costurile, imbunatateste ratele de ocupare si ofera clientilor un serviciu mai bun si mai rapid. Stim ca dispecerizarea in timp real este esentiala pentru activitatea de taximetrie, iar Romtelecom a gasit cea mai buna solutie pentru a sustine aceste companii:indiferent de locatia soferilor, solutia le ofera datele necesare, in timp real. In plus, aplicatia de dispecerizare poate fi rulata de pe orice terminal (desktop sau laptop) conectat la internet, ceea ce o face foarte prietenoasa si usor de folosit,” explica George Makowski, Director Executiv Comercial, segmet business, Romtelecom. 

Solutia consta intr-o aplicatie dispecerat de administrare a comenzilor, bazata pe o conexiune la internet, ce permite introducerea de comenzi in sistem, alocarea manuala sau automata a acestora catre cea mai apropiata masina de client, posibilitatea de a calcula costul calatoriei precum si alte facilitati. Solutia include si o aplicatie client, instalata pe dispozitivele folosite de soferi, ce permite acestora primirea comenzilor, pe care le pot accepta sau respinge, apelarea clientilor, vizualizarea rutei comenzii pe harta GPS si altele. Solutia include si un buton de panica pentru sofer, care semnalizeaza centrului de comanda ca acesta poate fi in pericol. 

Pentru a putea beneficia de sistemul Taxi Management, o companie are nevoie de un computer, o conexiune la internet si terminale Android pentru fiecare sofer al flotei, precum si de o conexiune mobila de date. Echipele de suport Romtelecom sunt pregatite sa ofere demonstratii ale modului de functionare a solutiei si sa ajute companiile de taximetrie sa foloseasca tehnologia in avantajul lor. O versiune a solutiei compatibila cu Sistemul de Operare iPhone (IOS) este, de asemenea, asteptata sa fie lansata in luna iunie a acestui an si va fi pus la dispozitie si de Romtelecom.   

Costul solutiei este de 13,5 euro pe luna pentru fiecare masina din flota. 

 Romtelecom este prima alegere pentru peste 1000 de mari companii si pentru zeci de mii de IMM-uri, care se bazeaza pe Romtelecom Business Solutions ca furnizor principal de solutii de comunicatii si IT. In plus, Romtelecom este lider de piata pe segmentele de voce fixa, servicii de date si internet de banda larga pentru afaceri, dupa lansarea cu succes a mai multor servicii si campanii in aceasta zona, pozitionand Romtelecom ca suporter al companiilor romanesti. 

Ultimele stiri pe BankNews.ro: