Raiffeisen Bank lanseaza un studentocard editie limitata, cu ocazia centenarului ASE
Data publicarii: 03-04-2013 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank, in colaborare cu Academia de Studii Economice Bucuresti, lanseaza un studentocard (card de debit Mastercard) cu un design special, in editie limitata. Studentocard-ul este emis cu ocazia sarbatoririi centenarului ASE, pe baza parteneriatului dintre cele doua institutii. Cardul va fi emis pe parcursul anului 2013, an in care ASE aniverseaza 100 de ani si organizeaza numeroase evenimente.
Studentocard-ul ofera numeroase avantaje studentilor cu varsta cuprinsa intre 18 si 26: 0 lei cost de achizitie, 0 lei taxa lunara de administrare, 0% comision de retragere a banilor si 0 lei comision de interogare a soldului la bancomatele Raiffeisen Bank, acces gratuit la serviciul de internet banking si utilizare in tara si strainatate.
"Prin lansarea acestui card - editie limitata, Raiffeisen Bank recunoaste valoarea scolii economice romanesti si Academiei de Studii Economice, institutie care a format an de an generatii de economisti, finantisti sau bancheri. Pentru design-ul special al studentocard-ului am ales sa folosim imaginea binecunoscuta a cladirii ASE, un simbol atat pentru comunitatea academica, cat si pentru cea economica”, a declarat Magda Sandulescu, Director de Dezvoltare si Implementare Strategie Clienti Persoane Fizice.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare