Romtelecom initiaza un parteneriat strategic cu Google
Data publicarii: 06-06-2013 | IT&CIncepand din aceasta luna, Romtelecom initiaza un parteneriat strategic cu Google pentru a ajuta companiile si antreprenorii sa-si dezvolte afacerile prin cresterea vizibilitatii online a acestora. Astfel, Romtelecom Business Solutions isi extinde aria de expertiza, devenind un consultant in publicitate, mai ales pentru clientii companii de dimensiuni mici si medii.
Romtelecom initiaza acest parteneriat in cadrul unei acord incheiat intre Deutsche Telekom si Google la nivel european, fiind printre primele companii din Grup care lanseaza un astfel de proiect. Prin acest proiect, Romtelecom devine Partener Google AdWords Premier SMB in Romania, oferind posibilitatea oricarui tip de companie sa castige vizibilitate online, prin accesarea uneia dintre cele mai bune modalitati de publicitate online, fara a avea nevoie de resurse interne aditionale costisitoare, sau de de expertiza proprie, ci doar concentrandu-se asupra principalelor lor activitati comerciale - Romtelecom se ocupa de restul. O echipa dedicata Romtelecom, formata din profesionisti, va pune la dispozitia companiilor toate serviciile si suportul necesare pentru crearea celor mai eficiente campanii Google AdWords, analizand rezultatele in timp real si operand modificarile necesare pentru realizarea celui mai bun raport intre costuri si rezultate.
"Romtelecom a realizat acest important parteneriat, consolidandu-si astfel pozitia de aliat al companiilor, oferindu-le o noua solutie care ile va ajuta sa isi creasca valoarea afacerilor. Pentru companiile care nu au disponibilitatea de a angaja o persoana responsabila de activitati de marketing cu norma intreaga, noi vom deveni consultantul lor online de incredere, prin oferirea de servicii complete si profesionale de gestionare a campaniilor Google AdWords, de la crearea contului la optimizarea continua a campaniei si la oferirea de suport de calitate. Astfel, Romtelecom Business Solutions devine un consultant complet pentru prezenta online, oferind servicii de acces la internet, gazduire, si acum, publicitate online, in baza acestui parteneriat”, a spus Mihai Tudor, director executiv comercial, segment business, Romtelecom.
"Salutam aceasta alianta strategica incheiata cu Romtelecom, menita sa vina in sprijinul companiilor mici si mijlocii care nu au timpul sau resursele necesare sa-si gestioneze campaniile de publicitate online. Fiind partener Google AdWords Premier SMB in Romania, Romtelecom va putea oferi sfaturi, expertiza si experienta AdWords companiilor care doresc sa aiba mai multi clienti online”, a spus Dan Bulucea, Country Manager pentru Google Romania.
In urma acestui parteneriat, Romtelecom pune la dispozitia companiilor o echipa de experti certificati si experimentati, instruiti de profesionistii Google in privinta celor mai bune practici AdWords pentru crearea si gestionarea campaniilor AdWords la cel mai inalt nivel de calitate. In acelasi timp, specialistii in vanzari ai operatorului sunt pregatiti sa ajute micile companii locale sa inteleaga efectiv cum reclama online prin Google AdWords le poate satisface nevoile.
Preturile pentru serviciile de gestionare AdWords incep de la 100 de euro pe luna, la care se adauga un tarif unic de initiere. Produsul este disponibil pentru orice companie interesata, indiferent daca foloseste sau nu alte servicii Romtelecom. Perioada minima contractuala este de sase luni, Romtelecom oferind beneficii speciale pentru perioade contractuale mai mari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an