Romtelecom initiaza un parteneriat strategic cu Google
Data publicarii: 06-06-2013 | IT&CIncepand din aceasta luna, Romtelecom initiaza un parteneriat strategic cu Google pentru a ajuta companiile si antreprenorii sa-si dezvolte afacerile prin cresterea vizibilitatii online a acestora. Astfel, Romtelecom Business Solutions isi extinde aria de expertiza, devenind un consultant in publicitate, mai ales pentru clientii companii de dimensiuni mici si medii.
Romtelecom initiaza acest parteneriat in cadrul unei acord incheiat intre Deutsche Telekom si Google la nivel european, fiind printre primele companii din Grup care lanseaza un astfel de proiect. Prin acest proiect, Romtelecom devine Partener Google AdWords Premier SMB in Romania, oferind posibilitatea oricarui tip de companie sa castige vizibilitate online, prin accesarea uneia dintre cele mai bune modalitati de publicitate online, fara a avea nevoie de resurse interne aditionale costisitoare, sau de de expertiza proprie, ci doar concentrandu-se asupra principalelor lor activitati comerciale - Romtelecom se ocupa de restul. O echipa dedicata Romtelecom, formata din profesionisti, va pune la dispozitia companiilor toate serviciile si suportul necesare pentru crearea celor mai eficiente campanii Google AdWords, analizand rezultatele in timp real si operand modificarile necesare pentru realizarea celui mai bun raport intre costuri si rezultate.
"Romtelecom a realizat acest important parteneriat, consolidandu-si astfel pozitia de aliat al companiilor, oferindu-le o noua solutie care ile va ajuta sa isi creasca valoarea afacerilor. Pentru companiile care nu au disponibilitatea de a angaja o persoana responsabila de activitati de marketing cu norma intreaga, noi vom deveni consultantul lor online de incredere, prin oferirea de servicii complete si profesionale de gestionare a campaniilor Google AdWords, de la crearea contului la optimizarea continua a campaniei si la oferirea de suport de calitate. Astfel, Romtelecom Business Solutions devine un consultant complet pentru prezenta online, oferind servicii de acces la internet, gazduire, si acum, publicitate online, in baza acestui parteneriat”, a spus Mihai Tudor, director executiv comercial, segment business, Romtelecom.
"Salutam aceasta alianta strategica incheiata cu Romtelecom, menita sa vina in sprijinul companiilor mici si mijlocii care nu au timpul sau resursele necesare sa-si gestioneze campaniile de publicitate online. Fiind partener Google AdWords Premier SMB in Romania, Romtelecom va putea oferi sfaturi, expertiza si experienta AdWords companiilor care doresc sa aiba mai multi clienti online”, a spus Dan Bulucea, Country Manager pentru Google Romania.
In urma acestui parteneriat, Romtelecom pune la dispozitia companiilor o echipa de experti certificati si experimentati, instruiti de profesionistii Google in privinta celor mai bune practici AdWords pentru crearea si gestionarea campaniilor AdWords la cel mai inalt nivel de calitate. In acelasi timp, specialistii in vanzari ai operatorului sunt pregatiti sa ajute micile companii locale sa inteleaga efectiv cum reclama online prin Google AdWords le poate satisface nevoile.
Preturile pentru serviciile de gestionare AdWords incep de la 100 de euro pe luna, la care se adauga un tarif unic de initiere. Produsul este disponibil pentru orice companie interesata, indiferent daca foloseste sau nu alte servicii Romtelecom. Perioada minima contractuala este de sase luni, Romtelecom oferind beneficii speciale pentru perioade contractuale mai mari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri