Success Academy face ce școala nu face
Data publicarii: 10-09-2019 | EconomieÎntr-o societate în care foarte multe voci acuză statul că nu are viziune și nu investește suficient în Învățământ, există antreprenori care văd Educația ca pe o investiție bună și de viitor. Cu o experiență de peste 27 de ani în business, Ovidiu Atanasiu a pus în 2016 bazele singurei școli din România care pleacă de la cerințele specifice ale mediului de business și completează orice traseu educațional ales de cursant în școala clasică. Este vorba de Success Academy, companie cu capital 100% românesc.
„Adolescenții descoperă care le sunt punctele forte și care este talentul lor nativ. Învață despre ei și află punctual ce au de îmbunătățit. În etapa a doua a programului tinerii încep să utilizeze instrumente utile în viața de zi cu zi. Învață cum să ia decizii cotidiene sau pentru viitorul lor profesional. Învață să își seteze obiective, să-și planifice acțiunile, să relaționeze, să comunice eficient, etc. În etapa a treia tinerii adolescenți își dezvoltă abilitățile de leadership și cele esențiale cerute de mediul de business - influențare, negociere, prezentări etc. La Success Academy facem ceea ce, din păcate, școala nu face. Dacă școala îi învață să fie docili, să stea în banca lor aliniați și ordonați, noi la Success Academy îi vrem curajoși, dezinvolți, creativi și capabili să dezvolte proiecte. Vrem să reușească.”, spune Ovidiu Atanasiu.

Ovidiu Atanasiu mizează anul acesta pe o cifră de afaceri de peste 800.000 de lei. În ceea ce privește profitul, acesta a avut o evoluție crescătoare, iar în 2019 tot profitul va fi reinvestit.
„În viitor vrem să ne implicam mai mult în zona de dezvoltare a proiectelor generate de tineri pentru tineri”, explică Ovidiu Atanasiu.
La Success Academy sunt organizate grupe de studiu pe două tipuri de programe: unul pentru adolescenți (15-18 ani) și altul pentru juniori (11-14 ani). Copiii provin din licee de stat sau private și în general, din familii în care cel puțin unul dintre părinți este antreprenor sau corporatist, „deci înțeleg cel mai bine ce facem și sunt, de obicei, primii care își doresc să acceseze programele noastre”, adaugă Ovidiu Atanasiu.
Abilitățile dezvoltate la Success Academy sunt cerințe minime pentru accesarea mediului de business, indiferent de profilul academic dorit de cursanți. Fiind abilități care se dezvoltă în timp, tinerii au nevoie de un antrenament constant, conștient și susținut.
În acest moment în Academie sunt 12 traineri. Șase dintre ei sunt responsabili de livrarea programului în limba română. Au peste 15 ani de experiență în business și peste 10 ani experiență în livrarea programelor de training. Ceilalți 6 traineri sunt responsabili de livrarea programului în limba engleză. Scopul lor este să stimuleze engleza vorbită prin activități de dezvoltare personală.
Ovidiu Atanasiu este antreprenor cu 27 de ani experiență în business, psiholog, NLP Practitioner, instructor FireWalking, trainer certificat ANC, trainer în outdoor education, evaluator de competențe, certificat în managementul Resurselor Umane. Este de asemenea trainer cu 19 ani de experiență în motivarea și dezvoltarea potențialului uman cu peste 300 de clienți corporate și 30.000 de cursanți în săli, autor a două cărți de business și a scris multe articole în reviste de specialitate.
„Adolescenții descoperă care le sunt punctele forte și care este talentul lor nativ. Învață despre ei și află punctual ce au de îmbunătățit. În etapa a doua a programului tinerii încep să utilizeze instrumente utile în viața de zi cu zi. Învață cum să ia decizii cotidiene sau pentru viitorul lor profesional. Învață să își seteze obiective, să-și planifice acțiunile, să relaționeze, să comunice eficient, etc. În etapa a treia tinerii adolescenți își dezvoltă abilitățile de leadership și cele esențiale cerute de mediul de business - influențare, negociere, prezentări etc. La Success Academy facem ceea ce, din păcate, școala nu face. Dacă școala îi învață să fie docili, să stea în banca lor aliniați și ordonați, noi la Success Academy îi vrem curajoși, dezinvolți, creativi și capabili să dezvolte proiecte. Vrem să reușească.”, spune Ovidiu Atanasiu.

Ovidiu Atanasiu mizează anul acesta pe o cifră de afaceri de peste 800.000 de lei. În ceea ce privește profitul, acesta a avut o evoluție crescătoare, iar în 2019 tot profitul va fi reinvestit.
„În viitor vrem să ne implicam mai mult în zona de dezvoltare a proiectelor generate de tineri pentru tineri”, explică Ovidiu Atanasiu.
La Success Academy sunt organizate grupe de studiu pe două tipuri de programe: unul pentru adolescenți (15-18 ani) și altul pentru juniori (11-14 ani). Copiii provin din licee de stat sau private și în general, din familii în care cel puțin unul dintre părinți este antreprenor sau corporatist, „deci înțeleg cel mai bine ce facem și sunt, de obicei, primii care își doresc să acceseze programele noastre”, adaugă Ovidiu Atanasiu.
Abilitățile dezvoltate la Success Academy sunt cerințe minime pentru accesarea mediului de business, indiferent de profilul academic dorit de cursanți. Fiind abilități care se dezvoltă în timp, tinerii au nevoie de un antrenament constant, conștient și susținut.
În acest moment în Academie sunt 12 traineri. Șase dintre ei sunt responsabili de livrarea programului în limba română. Au peste 15 ani de experiență în business și peste 10 ani experiență în livrarea programelor de training. Ceilalți 6 traineri sunt responsabili de livrarea programului în limba engleză. Scopul lor este să stimuleze engleza vorbită prin activități de dezvoltare personală.
Ovidiu Atanasiu este antreprenor cu 27 de ani experiență în business, psiholog, NLP Practitioner, instructor FireWalking, trainer certificat ANC, trainer în outdoor education, evaluator de competențe, certificat în managementul Resurselor Umane. Este de asemenea trainer cu 19 ani de experiență în motivarea și dezvoltarea potențialului uman cu peste 300 de clienți corporate și 30.000 de cursanți în săli, autor a două cărți de business și a scris multe articole în reviste de specialitate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday