Magazinul Ikea a fost vizitat de 6.000 de romani si au fost vandute 29.000 de articole
Data publicarii: 22-03-2007 | AfaceriPrimul magazin Ikea din Romania si-a deschis portile, ieri, intr-o atmosfera de spectacol. Elementul de rezistenta a fost un bustean care a tinut loc de panglica, traditia "taierii panglicii" fiind inlocuita cu "despicarea busteanului", noteaza Gandul. Oficialitati locale impreuna cu persoane din conducerea Ikea au tras la propriu de un fierastrau pentru a taia lemnul. Lansarea Ikea in Romania a adunat peste 6000 de persoane, dornice sa fie primele la deschiderea magazinului.
Desi mai mult de jumatate dintre clienti spuneau ca sunt doar in trecere si vor doar sa-si faca o idee despre produsele celebrei companii, conducerea IKEA spune ca in prima zi au fost vandute peste 29.000 de articole, din care aproape jumatate de bucatarie.
Directorul de marketing Mihaela Muresan spune ca Ikea aduce pe piata romaneasca, la fel cum practica si in celelalte tari, un procedeu unic de cumparaturi. La intrarea in magazin, potentialii cumparatori primesc creioane si pliante cu prezentarea magazinului, recomandarile din brosuri fiind insotile de o rubrica speciala numita "notite", unde acestia noteaza randul si sectiunea de prezentare a produselor, pentru ca ulterior sa le poata ridica cu operativitate din depozitul magazinului. Cumparatorii urmeaza apoi un traseu marcat cu sageti pe sectiunea pe care doresc sa o viziteze si pot testa produsele de mobilier.
Magazinul, cu o suprafata de 26.000 de metri patrati, acopera doua etaje unde este expus mobilier pentru bucatarii, dormitoare, sufragerii, camere de baie, camere pentru copii sau mobilier de birou.
Daca cumparaturile sunt multiple si voluminoase, clientii pot inchiria un suport de bagaje, iar cei care doresc transportarea si asamblarea produselor pot apela la un birou specializat. Pretul pentru transportul la domiciliu a maxim cinci produse, indiferent de marimea lor, in Bucuresti si linia de centura, este de 50 lei. Transportul produselor se realizeaza pana la usa locuintei, indiferent de etaj, iar pentru montaj sau asamblare se mai plateste inca 10 la suta din valoare produsului achizitionat, dar nu mai putin de 35 lei.
Ikea a redus preturile din catalog pentru 80 de produse, ca urmare a discounturilor primite de la furnizori.
Produse la care au fost reduse preturile de catalog:
- Saltea Sultan, 140x200 cm - 290 lei fata de 390 lei
- Biblioteca Billy - 99 lei fata de 139 lei
- Pat Malm - 390 lei fata de 455 lei
- Oala inox Ikea - 35 lei fata de 45 lei
Integral in Gandul
Alte articole despre Ikea publicate pe BankNews.ro:
290 de lei este cea mai ieftina canapea de la IKEA
Ikea estimeaza pentru anul acesta afaceri de 40 milioane euro
Ikea asteapta 10.000 de vizitatori in ziua deschiderii magazinului din Bucuresti
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut