MasterCard: crestere cu 15,2% a volumului brut al tranzactiilor europene
Data publicarii: 08-05-2007 | InternationalMasterCard Worldwide a anuntat o crestere cu 15,2% a volumului brut al tranzactiilor in Europa, ajungand la 141 miliarde USD in primul trimestru din 2007. De asemenea, posesorii de carduri MasterCard au realizat achizitii care au determinat un volum al cumparaturilor de 104 miliarde USD, in crestere cu 15,9%, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
In primul trimestru din 2007 au fost realizate 1,28 miliarde de tranzactii cu carduri emise sub sigla MasterCard, in crestere cu 13,4% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006.
MasterCard s-a asigurat ca marca sa de debit Maestro - in Europa exista 287 milioane de carduri Maestro - este compatibila cu cerintele SEPA Cards Framework, creandu-se o platforma prin care se realizeaza o tranzitie lina catre implementarea unei zone unice de plati europene incepand cu ianuarie 2008.
Pana la 31 martie 2007, institutiile financiare cliente MasterCard au emis 156 milioane de carduri MasterCard in Europa, in crestere cu 17% fata de aceeasi perioada in 2006. Numarul total de locatii de acceptare in Europa a fost de 7,8 milioane. Numarul de carduri sub siglele Maestro si Cirrus a crescut cu 5% fata de aceeasi perioada din 2006, ajungand la 287 milioane in Europa, in timp ce numarul de locatii de acceptare a ajuns la 6,47 milioane.
Javier Perez, Presedinte, MasterCard Europe, spune: "Rezultatele anuntate sunt dovada clara a importantei pe care Europa o are privind succesul global MasterCard. Contributiile importante la cresterile de peste 10% din regiune provin nu numai din pietele mature cum ar fi Marea Britanie, Franta sau Germania, dar si din tarile din Europa Centrala si de Est."
Javier Perez adauga: "Abilitatea noastra de a crea solutii de plata noi, ce ofera beneficii posesorilor de carduri, retailer-ilor si bancilor face ca zi de zi sa vedem tot mai multe situatii in care cardurile inlocuiesc tranzactiile cu numerar, ineficiente si costisitoare.
"In martie ne-am consolidat suprematia in segmentul platilor contactless prin lansarea primului program european OneSmart MasterCard PayPass in cadrul McDonald's din Elvetia. Clientii pot acum sa treaca cardul lor MasterCard prin fata unui cititor PayPass si sa realizeze tranzactii la unele dintre restaurantele McDonald's din Elvetia.
"Tot in martie am creat o noua platforma puternica de marketing in jurul programului de sponsorizare a campionatului de fotbal UEFA EURO 2008, oferindu-le bancilor acces la o serie de instrumente exclusiviste care pot fi utilizate pentru a promova cardurile de debit Maestro in intreaga Europa."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online