MasterCard: crestere cu 15,2% a volumului brut al tranzactiilor europene
Data publicarii: 08-05-2007 | InternationalMasterCard Worldwide a anuntat o crestere cu 15,2% a volumului brut al tranzactiilor in Europa, ajungand la 141 miliarde USD in primul trimestru din 2007. De asemenea, posesorii de carduri MasterCard au realizat achizitii care au determinat un volum al cumparaturilor de 104 miliarde USD, in crestere cu 15,9%, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
In primul trimestru din 2007 au fost realizate 1,28 miliarde de tranzactii cu carduri emise sub sigla MasterCard, in crestere cu 13,4% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006.
MasterCard s-a asigurat ca marca sa de debit Maestro - in Europa exista 287 milioane de carduri Maestro - este compatibila cu cerintele SEPA Cards Framework, creandu-se o platforma prin care se realizeaza o tranzitie lina catre implementarea unei zone unice de plati europene incepand cu ianuarie 2008.
Pana la 31 martie 2007, institutiile financiare cliente MasterCard au emis 156 milioane de carduri MasterCard in Europa, in crestere cu 17% fata de aceeasi perioada in 2006. Numarul total de locatii de acceptare in Europa a fost de 7,8 milioane. Numarul de carduri sub siglele Maestro si Cirrus a crescut cu 5% fata de aceeasi perioada din 2006, ajungand la 287 milioane in Europa, in timp ce numarul de locatii de acceptare a ajuns la 6,47 milioane.
Javier Perez, Presedinte, MasterCard Europe, spune: "Rezultatele anuntate sunt dovada clara a importantei pe care Europa o are privind succesul global MasterCard. Contributiile importante la cresterile de peste 10% din regiune provin nu numai din pietele mature cum ar fi Marea Britanie, Franta sau Germania, dar si din tarile din Europa Centrala si de Est."
Javier Perez adauga: "Abilitatea noastra de a crea solutii de plata noi, ce ofera beneficii posesorilor de carduri, retailer-ilor si bancilor face ca zi de zi sa vedem tot mai multe situatii in care cardurile inlocuiesc tranzactiile cu numerar, ineficiente si costisitoare.
"In martie ne-am consolidat suprematia in segmentul platilor contactless prin lansarea primului program european OneSmart MasterCard PayPass in cadrul McDonald's din Elvetia. Clientii pot acum sa treaca cardul lor MasterCard prin fata unui cititor PayPass si sa realizeze tranzactii la unele dintre restaurantele McDonald's din Elvetia.
"Tot in martie am creat o noua platforma puternica de marketing in jurul programului de sponsorizare a campionatului de fotbal UEFA EURO 2008, oferindu-le bancilor acces la o serie de instrumente exclusiviste care pot fi utilizate pentru a promova cardurile de debit Maestro in intreaga Europa."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere