Romtelecom isi propune sa ajunga la 400.000 de clienti Dolce, la sfarsitul anului
Data publicarii: 10-05-2007 | MediaRomtelecom estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, serviciul de televiziune Dolce isi va dubla numarul de clienti, ajungand la 400.000 de clienti, dupa ce, in numai cinci luni, compania a raportat un numar de 200.000 de clienti, au declarat joi reprezentantii operatorului de telefonie.
O alta prioritate a Romtelecom pentru 2007 o reprezinta dezvoltarea serviciilor de continut, printre care compania include serviciul de televiziune "direct-to-home" Dolce. Romtelecom estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, serviciul de televiziune Dolce isi va dubla numarul de clienti, ajungand la 400.000 de clienti.
Numarul clientilor care au ales serviciul de televiziune digitale "Dolce", furnizat de Romtelecom a ajuns la 200.000, la cinci luni de cand acest serviciu a fost lansat pe piata. Numarul acestora a crescut de mai mult de trei ori de la sfarsitul lunii ianuarie cand existau deja peste 60.000 de clienti Dolce. "Zilnic, peste 1.300 de persoane vor sa isi instaleze serviciul de televiziune digitala al Romtelecom", au declarat reprezentantii Romtelecom.
De la inceputul lunii aprilie, Dolce ofera gratuit in primele doua luni de la achizitionare, trei canale de filme: HBO, Cinemax 1 si Cinemax 2 cuprinse in pachetul MaxPak. In plus, clientii Dolce pot urmari, incepand cu 13 aprilie, si HBO Comedy, un nou canal inclus gratuit in pachetul MaxPak.
Serviciul de televiziune a fost lansat la sfarsitul lunii noiembrie, valoarea investitiei fiind de 15 milioane de euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall