Romtelecom isi propune sa ajunga la 400.000 de clienti Dolce, la sfarsitul anului
Data publicarii: Astazi, 10-05-2007 | MediaRomtelecom estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, serviciul de televiziune Dolce isi va dubla numarul de clienti, ajungand la 400.000 de clienti, dupa ce, in numai cinci luni, compania a raportat un numar de 200.000 de clienti, au declarat joi reprezentantii operatorului de telefonie.
O alta prioritate a Romtelecom pentru 2007 o reprezinta dezvoltarea serviciilor de continut, printre care compania include serviciul de televiziune "direct-to-home" Dolce. Romtelecom estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, serviciul de televiziune Dolce isi va dubla numarul de clienti, ajungand la 400.000 de clienti.
Numarul clientilor care au ales serviciul de televiziune digitale "Dolce", furnizat de Romtelecom a ajuns la 200.000, la cinci luni de cand acest serviciu a fost lansat pe piata. Numarul acestora a crescut de mai mult de trei ori de la sfarsitul lunii ianuarie cand existau deja peste 60.000 de clienti Dolce. "Zilnic, peste 1.300 de persoane vor sa isi instaleze serviciul de televiziune digitala al Romtelecom", au declarat reprezentantii Romtelecom.
De la inceputul lunii aprilie, Dolce ofera gratuit in primele doua luni de la achizitionare, trei canale de filme: HBO, Cinemax 1 si Cinemax 2 cuprinse in pachetul MaxPak. In plus, clientii Dolce pot urmari, incepand cu 13 aprilie, si HBO Comedy, un nou canal inclus gratuit in pachetul MaxPak.
Serviciul de televiziune a fost lansat la sfarsitul lunii noiembrie, valoarea investitiei fiind de 15 milioane de euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Focus pe Ferentari
- Analiza EY: Evoluția pieței de fuziuni și achiziții din România în primele nouă luni din 2023
- EY România: Aplicarea beneficiilor fiscale ar contribui major la optimizarea fluxurilor financiare și la consolidarea fiscală a afacerilor din România
- Black Friday crește cu 20% numărul de joburi disponibile în piață
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor