Romtelecom isi propune sa ajunga la 400.000 de clienti Dolce, la sfarsitul anului

Data publicarii: 10-05-2007 | Media

Romtelecom estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, serviciul de televiziune Dolce isi va dubla numarul de clienti, ajungand la 400.000 de clienti, dupa ce, in numai cinci luni, compania a raportat un numar de 200.000 de clienti, au declarat joi reprezentantii operatorului de telefonie.

O alta prioritate a Romtelecom pentru 2007 o reprezinta dezvoltarea serviciilor de continut, printre care compania include serviciul de televiziune "direct-to-home" Dolce. Romtelecom estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, serviciul de televiziune Dolce isi va dubla numarul de clienti, ajungand la 400.000 de clienti.

Numarul clientilor care au ales serviciul de televiziune digitale "Dolce", furnizat de Romtelecom a ajuns la 200.000, la cinci luni de cand acest serviciu a fost lansat pe piata. Numarul acestora a crescut de mai mult de trei ori de la sfarsitul lunii ianuarie cand existau deja peste 60.000 de clienti Dolce. "Zilnic, peste 1.300 de persoane vor sa isi instaleze serviciul de televiziune digitala al Romtelecom", au declarat reprezentantii Romtelecom.

De la inceputul lunii aprilie, Dolce ofera gratuit in primele doua luni de la achizitionare, trei canale de filme: HBO, Cinemax 1 si Cinemax 2 cuprinse in pachetul MaxPak. In plus, clientii Dolce pot urmari, incepand cu 13 aprilie, si HBO Comedy, un nou canal inclus gratuit in pachetul MaxPak.

Serviciul de televiziune a fost lansat la sfarsitul lunii noiembrie, valoarea investitiei fiind de 15 milioane de euro.

NewsIn