Kaufland a investit la Brasov aproximativ 8 milioane de euro
Data publicarii: 23-05-2007 | AfaceriKaufland deschide joi, 24 mai, cel de-al 26-lea hipermarket din retea la Brasov, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Investitia din Brasov se ridica la aproximativ 8 milioane de Euro. Pe terenul de aproximativ 20.000 de metri patrati a fost ridicat magazinul Kaufland, pe o suprafata de 5.597 de metri patrati si o parcare pentru clienti de 289 locuri.
Intrarea Kaufland pe piata romaneasca a avut loc pe 13 octombrie, prin deschiderea primului hipermarket in Bucuresti, in zona Bucur Obor. In 24 noiembrie a fost inaugurat cel de-al doilea magazin Kaufland in Ramnicu Valcea si a urmat al treilea in 15 decembrie, la Ploiesti. Pe 2 februarie 2006, s-a deschis al patrulea hipermarket Kaufland in Alba Iulia. A urmat Timisoara, pe 23 februarie 2006, Baia Mare in 16 martie, Targu Mures in 11 aprilie, Galati in 4 mai, Cluj in 15 iunie, Hunedoara in 13 iulie, Satu Mare in 27 iulie, Suceava in 24 august, un al doilea magazin in Timisoara, in 12 octombrie, Targoviste in 19 octombrie, Bistrita in 2 noiembrie, Pitesti in 23 noiembrie, Bucuresti - Barbu Vacarescu in 20 decembrie, Piatra Neamt in 25 ianuarie 2007, Turda in 15 februarie, Targu Jiu in 22 februarie, Sibiu in 15 martie, Iasi in 29 martie, Cluj in 3 aprilie, Constanta in 19 aprilie, Roman in 26 aprilie si Brasov in 24 mai 2007.
Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz, cu peste 170.000 de angajati in intreaga Europa, a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de peste 44 de miliarde de Euro.
Concernul Kaufland este reprezentat de peste 800 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia si Romania. In luna martie a anului trecut a fost deschis si in Bulgaria primul magazin Kaufland.
Pana in prezent, investitia totala in Romania ajuns la aproximativ 322 de milioane de Euro.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI