Starbucks a inaugurat a doua cafenea din Romania
Data publicarii: 25-05-2007 | AfaceriStarbucks a inaugurat, joi, a doua cafenea din tara, in centrul comercial Bucuresti Mall din capitala, urmandu-si astfel planul de extindere pe piata cafenelelor din Romania. Reprezentantii Starbucks au precizat ca vor continua procesul de extindere in functie de oportunitatile imobiliare pe care le vor avea. Ei au adaugat ca se vor concentra deocamdata pe deschiderea de noi cafenele in Bucuresti, iar urmatoarea cafenea va fi intr-o locatie stradala.
"Bucurestiul este un oras generos in ceea ce priveste potentiale locatii, si asteptam cu nerabdare deschiderea de locatii stradale in viitorul apropiat", a declarat directorul regional al Marinopoulos Coffee Company III SRL, Viorel Stoiean.
Noua locatie de 180 metri patrati este la parterul Bucuresti Mall, in zona care face legatura dintre noua si vechea aripa, incluzand o terasa pentru consumatorii Starbucks.
Starbucks a deschis in luna aprilie prima cafenea din Romania, in Bucuresti la Plaza Romania prin Starbucks Coffee Company si partenerul sau european, Marinopoulos Holding SARL. In Romania, franciza pentru cafenelele Starbucks a fost adusa de compania greceasca Marianopoulos.
Grupul Starbucks, care are sediul in Seattle, a deschis 560 de noi magazine in al doilea trimestru al anului fiscal 2006/2007 si planuieste sa deschida alte 2.400 magazine in anul curent. Starbucks are peste 13.000 de locatii in lume si mai mult de 1.000 de depozite in Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
Compania Marinopoulos detine o ampla experienta in deschiderea si operarea locatiilor Starbucks in Grecia, Cipru, Austria si Elvetia, precum si experienta locala in operarea altor marci de tinuta mondiala cum ar fi Marks & Spencer, The Beauty Shop/Sephora, FNAC si Dia.
Marinopoulos Brothers S.A. este unul dintre cele mai mari grupuri comerciale, industriale si de retail din Grecia, reprezentand Carrefour Marinopoulos S.A. (o companie cu capital mixt infiintata impreuna cu Carrefour), Sephora Marinopoulos S.A. (o companie cu capital mixt infiintata impreuna cu LVMH) si francizele Marks & Spencer, Dia si FNAC. Marinopoulos Brothers S.A. este o companie activa si in sectorul industrial, prin intermediul Famar S.A., una dintre cele mai mari companii europene de produse farmaceutice si cosmetice.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online