Bugetul filmului romanesc castigator al Palme d'Or a fost in jur de 650 de mii de euro
Data publicarii: 28-05-2007 | MediaPalme d'Or-ul castigat de regizorul Cristian Mungiu la Cannes pentru filmul "4 luni, 3 saptamani si 2 zile" nu a fost chiar o surpriza pentru echipa filmului considerat favorit de presa si critici, dupa cum a declarat unul dintre producatorii peliculei la Realitatea TV, Dan Burlac.
Premiul de la Cannes, primul Palme d'Or din istoria cinematografiei romanesti, este o "teribila reusita" a lui Cristian Mungiu, considerat favorit al festivalului inca de la inceput, potrivit lui Burlac.
Intrebat daca se astepta la cel mai mare premiu de la Cannes, Burlac a spus "Da, sincer da". "In jur se vorbea doar de noi, ceea ce ne dadea un soi de liniste." Acesta a declarat ca bugetul filmului era inexistent acum sase luni si ca s-au strans rapid din mai multe surse aproximativ 650 de mii de euro, o suma foarte mica pentru productiile care au castigat pana acum acelasi premiu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial