Reorganizarea Altex din 2006 isi arata efectele: afaceri in crestere cu 13% in T1
Data publicarii: 29-05-2007 | AfaceriRetailerul de electronice si electrocasnice Altex a inregistrat in primul trimestru o cifra de afaceri de peste 50 milioane euro, in crestere cu 13% fata de aceasi perioada din 2006, ca efect al schimbarilor in structura organizationala, au declarat reprezentantii companiei.
"In primul trimestru al anului 2007 cifra de afaceri Altex a crescut cu 13 % fata de cifra de afaceri inregistrata in primul trimestru din 2006. Anul 2007 se anunta un an pozitiv. Asa cum previzionam, in 2007 am inceput sa vedem rezultatul procesului de reengineering derulat in 2006", au adaugat oficialii Altex.
Grupul Altex a inregistrat anul trecut diminuari atat pentru cifra de afaceri, cat si pentru profit. Cifra de afaceri s-a diminuat fata de 2005, cu 20% pana la 220 milioane euro. Pentru 2007, Altex si-a propus consolidarea cotei de piata si atingerea unei cifre de afaceri cel putin egala cu cea din 2005.
De asemenea, Altex intentioneaza sa obtina anul acesta 10% din piata de televizoare cu plasma si LCD, prin vanzarea a cel mult 18.000 de unitati marca Myria. Produsele marca Myria (gama de calculatoare desktop, sisteme portabile si accesorii) au fost relansate in cadrul targului international de tehnologie a informatiei (CERF), de catre CES, membra a grupului Altex.
Grupul Altex este operator al retelelor Altex si Media Galaxy. Reteaua Media Galaxy cuprinde 14 centre comerciale a caror suprafata totala depaseste 35.000 de metri patrati. Societatea a fost infiintata in 1992 cu capital integral privat romanesc. Din decembrie 2006, actiunile Altex au fost preluate de compania olandeza Bomenveld BV, care a devenit asociatul principal, cu 99%, restul apartinand omului de afaceri Dan Ostahie. Holdingul Bomenveld BV face parte, impreuna cu firma de credite Credex si societatea Altex Impex, din grupul DO, controlat de Dan Ostahie impreuna cu sotia sa, Marilena Ostahie.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial