Verdict CNA: Romtelecom face publicitate inselatoare
Data publicarii: 12-06-2007 | MediaCea mai recenta creatie a agentiei ce se ocupa de imaginea Romtelecom a fost scoasa de pe posturile de televiziune. Comisia Nationala a Audiovizualului (CNA) a oprit de la difuzare spotul pentru noile oferte de telefonie ale Romtelecom intrucat dezinformeaza publicul, inscriindu-se in ceea ce specialistii in marketing numesc "publicitate inselatoare. "La Romtelecom, se spune ca vorbesti nelimitat, numai ca trebuie sa ai minute incluse! Publicul nu este informat corect", a declarat Attila Gasparik, vicepresedintele CNA. Inserturile din presa scrisa vor trebui analizate de Autoritatea pentru Protectia Consumatorului.
Comisia Nationala a Audiovizualului a luat o decizie ce elimina de pe posturile de televiziune cea mai noua reclama a companiei Romtelecom.
Oprirea de la difuzare de catre CNA a spotului pentru noile oferte de telefonie ale Romtelecom este motivata prin faptul ca dezinformeaza publicul, inscriindu-se in ceea ce specialistii in marketing numesc "publicitate inselatoare".
"La Romtelecom, se spune ca vorbesti nelimitat, numai ca trebuie sa ai minute incluse! Publicul nu este informat corect," a declarat Attila Gasparik, vicepresedintele CNA.
Integral in Curentul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online