Ikea lanseaza un nou catalog de produse dupa o investitie de 1,3 milioane euro
Data publicarii: 16-08-2007 | AfaceriIkea a investit peste 1,3 milioane euro in realizarea unui catalog de produse care va fi valabil din septembrie anul acesta pina in august 2008 si va fi distribuit locuitorilor din Bucuresti si din imprejurimi, a anuntat managerul de marketing al companiei, Mihaela Muresan.
Campania de distributie incepe saptamana viitoare si va dura trei saptamani, timp in care fiecare familie din Bucuresti si din imprejurimi va primi gratuit la usa locuintei noul catalog Ikea 2008. "Catalogul Ikea 2008 va fi impartit in Bucuresti si imprejurimi, in orasele Pitesti, Targoviste, Urziceni, Ploiesti, si mergand pe DN1, pana la Comarnic. Vom distribui in total 950.000 de cataloage in toate aceste zone", a declarat managerul de retail al Ikea Romania, Cornel Oprisan.
Gama de produse Ikea 2008 va cuprinde aproximativ 25% de produse complet noi, ce vor fi introduse incepand cu septembrie 2007 si pe tot parcursul anului viitor, pana in august 2008. Catalogul Ikea 2008 va fi valabil din 1 septembrie 2007 si pana in august anul viitor, iar in cele 284 de pagini el cuprinde 3.000 de produse din cele aproximativ 7.000 din toata gama Ikea, dar si solutii practice pentru amenajarea casei. Odata cu lansarea noului catalog, compania reducere preturile la nivelul intregii game de produse pentru 2008 cu o medie de 12%.
"Odata cu deschiderea magazinului si inceperea efectiva a activitatii pe piata romaneasca, am estimat mult mai precis volumele viitoare de vanzare, ceea ce ne-a permis optimizarea traseului logistic, punctual. Astfel, prin scaderi cumulate ale costurilor, la nivelul intregii game de produse pentru 2008, am obtinut o scadere medie de 12% a preturilor, in conditiile in care preturile pe piata mobilei la nivel local sunt in crestere. Nu este vorba de o promotie sau o reducere de sezon, ci este rezultatul eforturilor noastre din ultimele luni", a adaugat Oprisan.
La nivel mondial au fost tiparite 191 milioane de cataloage care vor fi distribuite in 35 de tari. Marca Ikea a fost inregistrata in anul 1943 in Suedia. Magazinul Ikea din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara. In 2006, pe toate cele patru continente unde exista magazine, numarul total al vizitatorilor a fost de 500 de milioane, iar numarul total al cataloagelor distribuite in anul respectiv de 174 de milioane. Asemeni celorlalte magazine Ikea din lume, magazinul din Romania este operat prin sistem de franciza de catre firma Moaro Trading S.R.L., in baza acordului cu Inter Ikea Systems B.V., detinatoarea conceptului Ikea si singura companie din lume in masura sa acorde dreptul de franciza.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY : liderii fiscali recurg la AI pentru a consolida gestiunea taxelor pe fondul aparitiei de noi riscuri
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday