Omniasig tinteste un profit de 10 milioane euro in 2007 prin cresterea vanzarilor
Data publicarii: 17-08-2007 | AfaceriAsiguratorul Omniasig-Vienna Insurance Group vrea sa ajunga pana la sfarsitul acestui an la o cifra de afaceri de 230 milioane euro si la un profit de 10 milioane euro, ca urmare a extinderii retelei de vanzari, a declarat presedintele companiei, Constantin Toma.
"Anul acesta am deschis 30 de unitati si analizam posibilitatea deschiderii a cel putin inca zece sucursale, puncte de lucru si agentii in toata tara", a spus Toma. El a adaugat ca unul dintre obiectivele companiei este de a avea acoperire in toate orasele, pentru ca apoi sa isi extinda activitatea si la sate.
Un alt obiectiv al Omniasig este sa angajeze 500 de persoane pana la sfarsitul lui 2007, a mai spus presedintele firmei si a precizat ca Omniasig si-a indeplinit pana in prezent acest obiectiv doar in proportie de 10%.
Printre cele mai importante contracte pe care le-a semnat asiguratorul in 2007 se numara cele cu Centrala de la Cernavoda si cu Bechtel, a mai spus Toma.
Omniasig - Vienna Insurance Group a urcat anul trecut pe pozitia a doua pe piata asigurarilor generale din Romania, cu un volum total al primelor brute subscrise de 152,10 milioane euro si o cota de piata de 9,33%.
Grupul austriac Vienna Insurance se situeaza, prin toate companiile detinute, pe primul loc pe piata asigurarilor din Romania, cu o cota de piata de 17,73%.
Vienna Insurance Group controleaza in mod direct in Romania companiile Omniasig, unde detine 97,78% din actiuni, si Unita, cu 99,99% din titlurile societatii si, indirect, Omniasig Asigurari de Viata si Agras. Omniasig Asigurari de Viata este controlata, printr-un pachet de 50%, de Omniasig, iar Unita detine la Agras o participatie majoritara de 75,7%. Pe 24 iulie, Vienna Insurance Group a anuntat semnarea unui contract de preluare a pachetului majoritar la Asirom si a confirmat preluarea a 30% din capital de la actualul actionar majoritar, considerata un prim pas in afacere.
In 2006, subsidiarele Vienna Insurance Group din Romania au inregistrat un profit brut de 2,8 milioane de euro, de cinci ori mai mare decat cel raportat in 2005, si venituri de 236,89 milioane euro. Cele patru companii au subscris prime brute de 106,2 milioane de euro in primul trimestru al acestui an, nivel in crestere cu peste 75% fata de perioada similara a anului trecut.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial