BT Asigurari: subscrieri in valoare de 132,3 mil. RON in primul semestru
Data publicarii: 22-08-2007 | AfaceriPrimul semestru al acestui an a adus companiei BT Asigurari subscrieri in valoare de 132,3 milioane RON, ceea ce reprezinta o crestere cu 44% comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Incasarile in primele sase luni ale acestui an se ridica la suma de 113,4 milioane RON, in crestere cu 21% comparativ cu perioada similara a anului 2006. Cuantumul daunelor platite in primele 6 luni ale anului 2007 indica o valoare de 76,6 milioane RON, depasind cu 105% valoarea daunelor platite in perioada similara a anului precedent, cand au insumat 37,4 milioane RON.
Constantin Jeican, Presedinte-Director General al BT Asigurari declara: "Rezultatele obtinute de BT Asigurari in primul semestru al anului 2007 au la baza strategia adoptata de managementul companiei in cadrul careia prioritatile au fost reprezentate de dezvoltarea unui portofoliu echilibrat, atentia sporita acordata resurselor umane ale companiei si orientarea inspre nevoile tot mai diversificate ale clientilor nostri. Dorim sa cladim o cultura a performantei prin responsabilitatea, solicitudinea si integritatea angajatilor nostri. Obiectivul propus este mentinerea pozitiei actuale in contextul cresterii accelerate a concurentei pe piata asigurarilor din Romania incepand cu primele luni ale acestui an."
Avand in vedere stadiul de dezvoltare pe care l-a atins compania in acest moment, si in perspectiva alinierii la conceptele moderne de management prin obiective utilizate in majoritatea companiilor multinationale prezente in Romania si intr-o mare parte din companiile romanesti, din primul semestru al acestui an compania deruleaza un proces strategic de crestere a valorii organizatiei prin implementarea unui sistem propriu de management al performantei. In semestrul I al anului 2007 s-a finalizat si prima etapa de majorare a capitalului social al BT Asigurari, prin aportul actionarilor in suma de 15.000.000 RON, crescand de la 36.500.000 RON la 51.500.000 RON. La momentul incheierii acestui proces, compania va detine un capital social total de 67.500.000 milioane RON.
Reteaua nationala de vanzari
La sfarsitul lunii iunie a.c., numarul agetiilor si punctelor de lucru a ajuns la 303, in crestere cu 68,3% comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, cand societatea opera prin intermediul a 180 de agentii si puncte de lucru la nivel national. La aceeasi data de referinta, numarul angajatilor a ajuns la 1.408, fata de 1.137 de angajati in primul semestru al anului 2006, in crestere cu 24%. BT Asigurari activeaza la nivel national prin intermediul unei retele de vanzari afiliate formata din 11.648 agenti, fata de 7.934 agenti si colaboratori in aceeasi perioada a anului precedent. Urmand ritmul de dezvoltare la nivelul resurselor umane, in luna aprilie a acestui an compania si-a mutat sediului central in noua cladire a Grupului Financiar Banca Transilvania, beneficiind de un spatiu generos si facilitati moderne pentru angajatii sai, alaturi de angajatii BT Leasing si BT Direct, companii membre ale Grupului.
Structura portofoliulu in semestrul I al anului 2007
In cadrul portofoliului de produse pe care il detine compania, asigurarile generale detin cea mai mare pondere, reprezentand 96,5% din totalul primelor brute subscrise, ajungand la valoarea de 127,7 milioane RON, in crestere cu 147% fata de realizarile din primul semestru al anului 2006. Din categoria asigurarilor generale, politele de asigurari auto (RCA, CASCO si Carte Verde) reprezinta 77,3% din totalul primelor subscrise, fiind in valoare de 98,7 milioane RON. Structura globala a portofoliului in primul semestru din 2007 mai include: asigurari pentru incendiu si calamitati - 9%, credite - 5% si alte asigurari generale - 7%. Asigurarile de viata reprezinta 3,5% din totalul vanzarilor din prima jumatate a acestui an, atingand valoarea de 4,6 milioane RON.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial