Porsche Bank raporteaza finantari de peste 140 milioane euro in primele 7 luni ale anului
Data publicarii: 28-08-2007 | AfaceriIn primele sapte luni ale anului, volumul finantarilor auto oferite de Grupul Porsche Bank din Romania a avut o evolutie ascendenta, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. In perioada ianuarie - iulie 2007, Grupul Porsche Bank a finantat 11.738 autovehicule, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a anului trecut, reprezentand mai mult de o treime din totalul autovehiculelor comercializate de Importatorul Porsche Romania. Valoarea totala a finantarilor a fost de peste 140 milioane EUR, cu 20% mai mare fata de perioada similara din 2006.
Leasingul a fost preferat de 95% dintre cumparatorii de automobile importate de Porsche, aproximativ 11.000 de masini fiind achizitionate prin leasing financiar. Cele mai multe dintre contracte au fost incheiate pe o perioada de 4 ani.
"Preferinta pentru leasing a fost evidenta in prima parte a anului, fiind in mare parte sustinuta de ofertele speciale si produsele noi pe care le-am promovat in acest an. Cel mai recent produs, leasingul financiar in franci elvetieni, lansat in luna iulie 2007 a avut parte de un start pozitiv, pana acum fiind incheiate 114 contracte", a precizat Helian Redai, Sales & Marketing Manager al companiei.
In cazul leasingului operational care a fost relansat in luna iunie, ponderea a fost de 5% din totalul contractelor de leasing incheiate in ultimele 2 luni.
Cea mai mare pondere a contractelor de leasing a fost realizata de marca Skoda, cu 43,1% din totalul contractelor semnate si Volkswagen cu 43%, urmate de Seat si Audi cu 9,3% respectiv 4,5%. Marca premium Porsche a avut o pondere de 0,1%.
Creditul auto oferit de Porsche Bank a fost preferat de cumparatorii de Skoda, cu o pondere de 43,7%, urmata de Volkswagen cu 38,5% din totalul autovehicolelor finantate in credit auto.
Ponderea Seat si Audi a fost de 12,4%, respectiv 5,4%.
Moneda de finantare preferata de clientii Porsche Bank, a fost leul in cazul creditului cu peste 60%, urmata de francii elvetieni si euro, cu 32% respectiv 8% din totalul creditelor auto acordate.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online