Praktiker inaugureaza sambata un magazin in Targoviste, investitie de 7,9 mil euro
Data publicarii: 29-08-2007 | AfaceriPraktiker Romania va inaugura sambata la Targoviste, cel de al 18-lea magazin din reteaua companiei, proiect in care s-au investit 7,9 milioane euro, se arata intr-un comunicat de presa al companiei. "Proiectul de la Targoviste marcheaza implinirea a cinci ani de extindere pentru reteaua Praktiker Romania. In anul 2002, tot in luna septembrie, am deschis primul nostru magazin, Praktiker Voluntari. Astazi putem spune ca am parcurs o mare parte a traseului pe care ni l-am propus pentru a ajunge in toate orasele importante din Romania. La fel ca si atunci, ne gandim la proiectele cu care vom continua, astfel incat sa ne consolidam prezenta in toate regiunile tarii", a declarat directorul general Praktiker Romania, Guenter Vosskaemper.
Noul magazin de la Targoviste are o suprafata de vanzare de aproximativ 5.300 metri patrati, clientii urmand sa beneficieze de o parcare cu 200 de locuri.
Praktiker Romania este liderul pietei romanesti do-it-yourself si are cea mai extinsa retea de magazine specializate, situate in intreaga tara. Investitiile companiei cumulate de la inceputul activitatii depasesc suma de 150 milioane euro. Praktiker are in prezent peste 2000 de angajati si detine o suprafata totala de vanzare de peste 100.000 metri patrati. De la inceputul anului, spatiul total disponibil in intreaga retea a crescut cu aproximativ 14.600 mp, odata cu adaugarea magazinelor din Galati si Targoviste, dar si prin extinderea altor doua unitati existente: Praktiker Cluj-Napoca si Praktiker Timisoara, fiecare cu cate 1.400 metri patrati.
Primul magazin Praktiker a fost inaugurat in septembrie 2002, la Bucuresti-Voluntari. Targoviste este a 16-a localitate din tara in care este prezent Praktiker, dupa Bucuresti, Cluj-Napoca, Ploiesti, Brasov, Timisoara, Bacau, Oradea, Constanta, Craiova, Arad, Tirgu-Mures, Braila, Satu Mare, Baia Mare si Galati. In Bucuresti, reteaua Praktiker detine trei locatii, in Voluntari, Militari si Vitan.
Anul trecut, Praktiker Romania a avut o cifra de afaceri de 153,6 milioane euro, iar pe prima jumatate a anului 2007 vanzarile companiei au ajuns la aproape 108 milioane euro.
Fondat in 1978, grupul Praktiker detine peste 400 de magazine in opt tari din Europa - Germania, Romania, Bulgaria, Polonia, Ungaria, Turcia, Grecia si Luxemburg. Pe piata europeana do-it-yourself, Praktiker se afla in prezent pe locul patru in topul companiilor specializate.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online