Auchan deschide un hipermarket la Targu-Mures dupa o investitie de 40 milioane euro
Data publicarii: 17-09-2007 | AfaceriAuchan Romania se extinde in tara si va deschide marti un hipermarket in Targu-Mures, urmand ca pana la sfarsitul anului sa fie inaugurate alte doua noi magazine in Cluj-Napoca si Pitesti, iar pentru anii urmatori ritmul prevazut de deschideri fiind de trei-patru hipermarketuri pe an.
Auchan a investit pentru constructia si echiparea magazinului 40 milioane de euro, acesta fiind cel mai mare magazin de acest gen din oras, cu o suprafata de vanzare de 8.500 de mp, 40 de case de marcat si o parcare de 1.600 de locuri. Hipermarketul este ancora unui amplu proiect comercial, European Retail Park Targu-Mures, care cuprinde un mall cu 100 de magazine si restaurante, un magazin de bricolaj Baumax, un magazin Media Galaxy, precum si un magazin de mobila Mobilia.
In plus fata de hipermarket, prin divizia sa care se ocupa de administrarea centrelor comerciale, Auchan ofera un ansamblu de 15 magazine si servicii, printre care: Nokia, Internity, Zoomania, Adam's, Inmedio, Centrofarm, BRD si altii. Prin deschiderea magazinului Auchan din Targu-Mures au fost creeate si 450 de noi locuri de munca, iar cleinetii magazinului pot alege dintr-o gama care numara 45.000 de produse din toate domeniile.
"Momentul deschiderii de la Targu-Mures este unul reprezentativ pentru noi, deoarece marcheaza inceputul derularii planului nostru ambitios de expansiune. De acum inainte, Auchan va pastra un ritm sustinut de deschideri si va fi un competitor din ce in ce mai puternic pe piata din Romania", a spus directorul general Auchan Romania, Regis Mougel.
Auchan a deschis primul sau magazin in Romania, in noiembrie 2006, in cartierul bucurestean Titan, dupa o investitie de 40 milioane euro. MGV Distri-Hiper Romania, operatorul hipermarketului Auchan, a terminat anul trecut cu o cifra de afaceri de 19 milioane euro si pierderi de patru milioane euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial