CitiFinancial devine partenerul oficial al Clubului Steaua
Data publicarii: 17-09-2007 | MediaCitiFinancial, divizia de finantari persoane fizice a Citibank Romania SA, a incheiat un contract pe 3 ani cu FC Steaua Bucuresti, devenind partenerul oficial al clubului, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Contractul stipuleaza o suma de 1,3 milioane euro pentru primul an, urmand ca aceasta sa fie renegociata la finalul fiecarui an. Logo-ul CitiFinancial va aparea prima oara pe tricourile Steaua la meciul cu Slavia, care va avea loc la Praga, miercuri, 19 septembrie, in cadrul Ligii Campionilor.
"Suntem incantati de acest parteneriat cu Steaua, precum si de oportunitatea de a contribui la dezvoltarea in continuare a talentelor din domeniul fotbalului. Steaua este o prezenta importanta in vietile noastre, iar acest parteneriat reprezinta o noua confirmare a angajamentului la nivel international al CitiFinancial de a sustine comunitatile in care isi desfasoara activitatea", a declarat John Hays, CitiFinancial Country Business Manager. "In plus, cele doua echipe - Steaua si CitiFinancial - impartasesc valori puternice, precum traditia succesului si angajamentul de a oferi mereu performanta, valori pe care dorim sa le promovam impreuna definind modalitati tot mai eficiente", a adaugat John Hays.
"Asocierea Clubului Steaua cu CitiFinancial ca partener oficial, nu este decat un lucru normal, care vine ca urmare a performantelor obtinute de fiecare in parte, in domeniul sau de activitate. Cred ca este o asociere fireasca si benefica pentru ambele parti", spune Valeriu Argaseala, presedintele CA F.C. Steaua Bucuresti.
Parteneriatul ofera CitiFinancial posibilitatea de a-si plasa logo-ul pe bilete, tricourile oficiale ale Stelei, echipamentul de antrenament si calatorie, autobuzul clubului, panotajul de pe stadion, revista oficiala a Stelei si pagina de internet, etc.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
- Leul se prăbușește pentru a treia zi consecutiv: Euro atinge un nou maxim istoric de 5.1222 lei.
- Opinie Deloitte: Reglementarile se schimba, provocarile de business raman. Sustenabilitatea, dincolo de obligatiile de raportare, ca solutie de crestere pe termen lung
- Sales Partner, startup de digitalizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează o finanțare de un milion de euro pentru extindere în Europa și dezvoltarea tehnologiei
- Studiu EY: Creșterea cererii de energie din partea companiilor creează noi provocări, dar și o mare oportunitate pentru furnizori
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027