CitiFinancial devine partenerul oficial al Clubului Steaua
Data publicarii: 17-09-2007 | MediaCitiFinancial, divizia de finantari persoane fizice a Citibank Romania SA, a incheiat un contract pe 3 ani cu FC Steaua Bucuresti, devenind partenerul oficial al clubului, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Contractul stipuleaza o suma de 1,3 milioane euro pentru primul an, urmand ca aceasta sa fie renegociata la finalul fiecarui an. Logo-ul CitiFinancial va aparea prima oara pe tricourile Steaua la meciul cu Slavia, care va avea loc la Praga, miercuri, 19 septembrie, in cadrul Ligii Campionilor.
"Suntem incantati de acest parteneriat cu Steaua, precum si de oportunitatea de a contribui la dezvoltarea in continuare a talentelor din domeniul fotbalului. Steaua este o prezenta importanta in vietile noastre, iar acest parteneriat reprezinta o noua confirmare a angajamentului la nivel international al CitiFinancial de a sustine comunitatile in care isi desfasoara activitatea", a declarat John Hays, CitiFinancial Country Business Manager. "In plus, cele doua echipe - Steaua si CitiFinancial - impartasesc valori puternice, precum traditia succesului si angajamentul de a oferi mereu performanta, valori pe care dorim sa le promovam impreuna definind modalitati tot mai eficiente", a adaugat John Hays.
"Asocierea Clubului Steaua cu CitiFinancial ca partener oficial, nu este decat un lucru normal, care vine ca urmare a performantelor obtinute de fiecare in parte, in domeniul sau de activitate. Cred ca este o asociere fireasca si benefica pentru ambele parti", spune Valeriu Argaseala, presedintele CA F.C. Steaua Bucuresti.
Parteneriatul ofera CitiFinancial posibilitatea de a-si plasa logo-ul pe bilete, tricourile oficiale ale Stelei, echipamentul de antrenament si calatorie, autobuzul clubului, panotajul de pe stadion, revista oficiala a Stelei si pagina de internet, etc.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online