Grupul Metro a deschis un birou de reprezentanta in Romania
Data publicarii: 04-10-2007 | AfaceriGrupul german de retail Metro a deschis saptamana aceasta in Bucuresti, un birou de reprezentanta, datorita prezentei puternice a concernului in tara prin cele doua divizii ale sale, Metro Cash&Carry si Real, au informat miercuri, reprezentantii companiei.
"Compania a decis sa deschida o reprezentanta in Romania deoarece aici este foarte puternic reprezentata de diviziile sale, operand 23 de magazine Metro Cash&Carry in Romania si trei in Moldova, precum si noua unitati Real. In afara Romaniei, grupul Metro mai are reprezentante in Rusia, Turcia si Polonia. Prin deschiderea unei astfel de reprezentante se doreste o comunicare unitara a tuturor diviziilor pe care retailerul le opereaza in tara", au declarat reprezentantii Metro Romania.
Noul birou de reprezentanta al Metro Group este situat in Capitala, langa Arcul de Triumf. Reprezentanta Metro Group este unitatea operationala a departamentelor de Relatii Publice si Comunicare a Metro AG si implementeaza strategiile de comunicare adoptate de Consiliul de Administratie al grupului.
De asemenea, biroul de reprezentanta are sarcina de a reprezenta Metro Group pe plan local, in relatiile cu autoritatile statului, administratia publica locala, camerele de comert si de a promova imaginea companiei in Romania si Moldova. Reprezentanta ofera informatii despre Metro Group si diviziile sale de vanzari si despre companiile trans-divizionale din Romania si Moldova, conform regulilor internationale de comunicare corporativa.
La conducerea reprezentantei Metro Group in Romania a fost numita Delia Cucu care anterior ocupase pozitia de director de comunicare al Business Unit Metro Cash & Carry Romania si Moldova.
Metro Cash & Carry Romania, parte integranta a Metro Cash & Carry International, s-a lansat oficial in Romania in octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. In prezent, reteaua de magazine numara 23 de centre de distributie in Bucuresti (4 centre), in Brasov, Constanta si Timisoara cate doua centre si cate unul in fiecare din orasele Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Targu Mures si Arad. Metro Cash & Carry Romania este implicata activ in implementarea si dezvoltarea aceluiasi concept de vanzare si pe piata din Moldova.
Grupul german de retail Metro are sediul principal in Germania si este unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In anul 2006, vanzarile Metro Group au atins cifra de 60 de miliarde euro. Compania numara 270.000 angajati si opereaza in aproximativ 2.400 de locatii din 30 de tari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI