Raiffeisen Bank a lansat creditele pre-aprobate pentru clientii sai cei mai fideli
Data publicarii: 01-11-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a lansat creditele pre-aprobate pentru cei mai buni si fideli clienti ai sai, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Practic, acestia pot beneficia de o suma suplimentara de bani, platind aceeasi rata lunara. De asemenea, la optiunea clientului, in functie de capacitatea sa de rambursare, exista posibilitatea majorarii ratei lunare, creditul astfel obtinut fiind mai mare.
"Raiffeisen Bank doreste sa devina un partener pe termen lung pentru toti clientii sai. Avem o baza solida de clienti, peste doua milioane de clienti persoane fizice si a sosit timpul sa-i recompensam pe cei mai buni si fideli dintre clientii nostri. Ei vor putea obtine credite mai mari, mai rapid si mai usor" a declarat Razvan Munteanu, vicepresedinte Divizia Retail, Raiffeisen Bank.
"Raiffeisen Bank lanseaza un program amplu de fidelizare a clientilor sai, iar cei care vor beneficia primii de aceste facilitati sunt clientii cu un istoric relevant pentru noi si un comportament bun de plata" a spus Madalina Teodorescu, director Aria Credite Persoane Fizice.
In cadrul programului de fidelizare clienti, Raiffeisen Bank ofera "cec-urile de fidelitate", adica oferte pre-aprobate pentru cei mai buni clienti ai sai. In urma unei analize, banca stabileste suma, termenul, valuta, costul si trimite clientului cec-ul impreuna cu toate informatiile despre creditul pre-aprobat. Clientul trebuie sa se prezinte cu cec-ul si buletinul la banca si in maxim 24 de ore beneficiaza de suma pre-aprobata, se mai precizeaza in comunicat.
"Primii clienti s-au prezentat deja la banca si ne pregatim de extinderea acestui tip de oferte pre-aprobate" a adaugat Madalina Teodorescu.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități