MasterCard anunta o crestere de peste 10% in Europa
Data publicarii: 01-11-2007 | InternationalMasterCard Worldwide a anuntat rezultatele financiare din Europa pe trimestrul al treilea. In aceasta perioada, regiunea a inregistrat cresteri de peste 10% in privinta volumului brut al tranzactiilor MasterCard (16.1%), volumului de tranzactii la comercianti1 (16.8%), numarului de tranzactii la comercianti (13.9%), retragerilor de numerar (11.2%) si numarului de carduri emise (19.3%) fata de aceeasi perioada din 2006, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Pana la 30 septembrie 2007, in Europa, institutiile financiare partenere au emis 172 milioane de carduri sub sigla MasterCard (exceptand Maestro® si Cirrus®). Posesorii de carduri din regiune au realizat 1,5 miliarde de tranzactii la comercianti, in cel de al treilea trimestru din 2007, si au putut sa-si utilizeze cardurile lor MasterCard la opt milioane de locatii de acceptare din intreaga regiune.
Javier Perez, Presedinte MasterCard Europe, a declarat: "Activitatea noastra in Europa continua sa se intensifice de la un trimestru la altul. De fapt, rezultatele foarte bune inregistrate in regiune contribuie semnificativ la cresterea MasterCard Worldwide la nivel global."
"Inovativitatea produselor se afla in centrul tuturor activitatilor pe care le initiem in Europa - oferind clientilor nostri din regiune cele mai noi produse de plata, create special pentru a aduce un plus de valoare comerciantilor, dar si pentru a usura viata consumatorilor atunci cand realizeaza plati. Un exemplu in acest sens il constituie programele de plati contactless 'Tap & Go' care sunt in derulare in multe tari din regiune, cu o mentiune speciala pentru programul derulat la nivel national in Marea Britanie."
"De asemenea, ne concentram atentia si asupra lansarii SEPA, care se apropie. Pana la sfarsitul acestui an vom face tot ce este necesar pentru a ne asigura ca trecerea la Zona Unica de Plati Europene se va face usor. Lansarea sa va duce la nasterea competitiei la nivelul tuturor elementelor din cadrul procesului de plata, ceea ce va aduce avantaje pentru consumatori, comercianti si banci, dar si pentru intreaga economie din zona euro."
De asemenea, in Europa, marca Maestro® apare pe peste 295 milioane de carduri, in crestere cu 4,8% fata de cel de al treilea trimestru din 2006. Consumatorii pot acum realiza tranzactii cu cardurile lor Maestro la 6,7 milioane de locatii ale comerciantilor din intreaga Europa.
"In Romania, in cel de al treilea trimestru din acest an, ne-am indreptat atentia asupra consolidarii pozitiei pe segmentul cardurilor de credit co-branded si am lansat alaturi de partenerii nostri si de importanti jucatori din sectorul de retail noi programe co-branded menite sa ofere o serie de avantaje consumatorilor", spune Denisa Mateescu, Manager Romania si regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. "Totodata, am continuat sa incurajam posesorii de carduri sa-si utilizeze instrumentele lor de plata la comercianti. Astfel, am demarat in luna septembrie o ampla campanie la nivel national adresata posesorilor de carduri Maestro."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere