BCR Asigurari de Viata a inregistrat prime brute subscrise in valoare de 60,52 mil lei
Data publicarii: 05-11-2007 | AfaceriBCR Asigurari de Viata a inregistrat in primele 9 luni ale anului 2007, o valoare a primelor brute subscrise de 60,52 milioane de lei (RON), depasind cu 89,13% perioada similara a anului anterior, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Valoarea activelor companiei se ridica la 141,30 milioane de lei (RON), in crestere cu 41% comparativ cu perioada similara a anului precedent.
Valoarea profitului brut inregistrat in aceasta perioada este de 3,7 milioane de lei (RON).
Cresterea valorii primelor brute subscrise a avut loc pe toate liniile de produse ale companiei. O dinamica accentuata au inregistrat produsele destinate economisirii in vederea pensionarii.
In acest moment compania are o oferta cuprinzatoare care include produse traditionale de viata, asigurari de sanatate, rente de studii pentru copii, asigurari de economisire in vederea pensionari, fonduri de pensii facultative.
"Rezultatele obtinute pana in acest moment sunt o concretizare fireasca a strategiei de marketing si vanzari adoptata de companie. Dezvoltarea retelei de distributie, a retelei de vanzare, calitatea serviciilor, flexibilitatea si promptitudinea in relatiile cu clientii ne-au permis atingerea obiectivelor propuse pana la acest moment si o dezvoltare rapida intr-o piata cu un grad ridicat de competitivitate cum este cea a asigurarilor de viata. Cheia reusitei noastre o constituie atitudinea fata de client, capacitatea de a-i oferi solutii novatoare, individualizate si eficiente, adaptate nevoilor fiecaruia", a declarat Florina Vizinteanu, Director General si Presedintele Directoratului BCR Asigurari de Viata.
In scurt timp, BCR Asigurari de Viata va lansa si produse de asigurare unit-linked, produse complexe ce combina caracteristicile asigurarilor de viata cu cele ale unor produse de investitie, respectiv protectia oferita de o polita de asigurare de viata cu beneficiile investitiei.
La sfarsitul lunii septembrie, compania avea 92 de angajati si 800 consilieri de asigurare care activeaza in 43 de agentii, reteaua sa de vanzare acoperind intreaga tara.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial