Plus a deschis un magazin la Campulung Moldovenesc
Data publicarii: 07-11-2007 | AfaceriReteaua germana de magazine de tip discount Plus a deschis la Campulung Moldovenesc al 48-lea magazin din Romania, in urma unei investitii de 1,5 milioane de euro, ca parte a strategiei de expansiune a companiei, potrivit unui comunicat remis miercuri de retailer.
Noul magazin Plus din Brad are o suprafata de aproximativ 1.380 metri patrati, dintre care 1.080 metri patrati suprafata de vanzare si 300 metri patrati spatii aferente. Magazinul este o constructie de tip "freestander", care respecta un format standard al retelei se arata in comunicatul companiei.
"Magazinul Plus de la Campulung Moldovenesc este prima noastra deschidere din judetul Suceava, urmand ca din primavara anului viitor sa deschidem un al doilea magazin in acest judet" , a declarat directorul general Plus Discount Romania, Uwe Klostermann.
Aprovizionarea magazinului se face zilnic, din centrul logistic situat la Ploiesti iar oferta cuprinde peste 1.500 de produse. Prezenta retelei Plus la Campulung Moldovenesc se inscrie in programul de expansiune la nivel national, care va continua in toate orasele cu peste 20.000 de locuitori.
Plus este marca a grupului Tengelmann si exista pe piata germana de peste 35 de ani. Compania este prezenta cu peste 4.100 de magazine Plus in noua tari europene precum Gemania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Spania, Portugalia, Grecia si Romania.
Grupul Tengelmann este prezent in 16 tari, operand peste 7.300 de magazine, cu o cifra anuala a vanzarilor de aproape 27 miliarde de euro. La nivel global, magazinele Plus inregistreaza vanzari de aproximativ 8,5 miliarde de euro.
Jucatorii concurenti pe segmentul retailului de tip discount din Romania sunt miniMax Discount, Kaufland, XXL Megadiscount si Penny Market.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial