Plus a deschis un magazin la Campulung Moldovenesc
Data publicarii: 07-11-2007 | AfaceriReteaua germana de magazine de tip discount Plus a deschis la Campulung Moldovenesc al 48-lea magazin din Romania, in urma unei investitii de 1,5 milioane de euro, ca parte a strategiei de expansiune a companiei, potrivit unui comunicat remis miercuri de retailer.
Noul magazin Plus din Brad are o suprafata de aproximativ 1.380 metri patrati, dintre care 1.080 metri patrati suprafata de vanzare si 300 metri patrati spatii aferente. Magazinul este o constructie de tip "freestander", care respecta un format standard al retelei se arata in comunicatul companiei.
"Magazinul Plus de la Campulung Moldovenesc este prima noastra deschidere din judetul Suceava, urmand ca din primavara anului viitor sa deschidem un al doilea magazin in acest judet" , a declarat directorul general Plus Discount Romania, Uwe Klostermann.
Aprovizionarea magazinului se face zilnic, din centrul logistic situat la Ploiesti iar oferta cuprinde peste 1.500 de produse. Prezenta retelei Plus la Campulung Moldovenesc se inscrie in programul de expansiune la nivel national, care va continua in toate orasele cu peste 20.000 de locuitori.
Plus este marca a grupului Tengelmann si exista pe piata germana de peste 35 de ani. Compania este prezenta cu peste 4.100 de magazine Plus in noua tari europene precum Gemania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Spania, Portugalia, Grecia si Romania.
Grupul Tengelmann este prezent in 16 tari, operand peste 7.300 de magazine, cu o cifra anuala a vanzarilor de aproape 27 miliarde de euro. La nivel global, magazinele Plus inregistreaza vanzari de aproximativ 8,5 miliarde de euro.
Jucatorii concurenti pe segmentul retailului de tip discount din Romania sunt miniMax Discount, Kaufland, XXL Megadiscount si Penny Market.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025