Raiffeisen Bank a lansat un card de credit dedicat segmentului IMM
Data publicarii: 13-11-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a lansat un card de credit destinat IMM-urilor - "Business Credit Card", de tip VISA, in lei, cu utilizare internationala, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "Acest card ofera flexibilitate in ceea ce priveste folosirea lichiditatilor din cont, fiind foarte util pentru acoperirea unor cheltuieli ocazionale, a unor nevoi urgente sau pentru deplasari in strainatate. Cardul permite gestionarea eficienta a limitei de credit, adica se poate stabili suma pe care o poate cheltui un angajat in functie de atributiile si responsabilitatile sale", a declarat Alexandru Ciobanu, director Directia IMM, Raiffeisen Bank.
"Business Credit Card" are urmatoarele caracteristici:
-
nivelul maxim de creditare este de 30.000 RON (pentru microintreprinderi) si 70.000 RON ( pentru IMM medii), dar nu mai mult de 10% din cifra de afaceri medie lunara a companiei, calculata pe baza ultimului bilant pentru an financiar intreg;
-
creditul se acorda pe o perioada de 24 de luni; la scadenta se poate reanaliza oportunitatea prelungirii valabilitatii, in functie de eligibilitatea clientului;
-
suma minima de rambursat este de 10% din suma datorata bancii la sfarsitul fiecarui ciclu de tranzactionare;
-
perioada de rambursare este de 15 zile calendaristice de la data de generare a extrasului de cont;
-
perioada de gratie este de pana la 45 de zile (acopera ciclul de tranzactionare (1 luna) in care se efectueaza tranzactiile si cele 15 zile pentru efectuarea rambursarii);
-
nu se percepe taxa pentru analiza documentatiei si nici pentru emiterea cardului de credit
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități