Raiffeisen Bank a lansat un card de credit dedicat segmentului IMM
Data publicarii: 13-11-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a lansat un card de credit destinat IMM-urilor - "Business Credit Card", de tip VISA, in lei, cu utilizare internationala, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "Acest card ofera flexibilitate in ceea ce priveste folosirea lichiditatilor din cont, fiind foarte util pentru acoperirea unor cheltuieli ocazionale, a unor nevoi urgente sau pentru deplasari in strainatate. Cardul permite gestionarea eficienta a limitei de credit, adica se poate stabili suma pe care o poate cheltui un angajat in functie de atributiile si responsabilitatile sale", a declarat Alexandru Ciobanu, director Directia IMM, Raiffeisen Bank.
"Business Credit Card" are urmatoarele caracteristici:
-
nivelul maxim de creditare este de 30.000 RON (pentru microintreprinderi) si 70.000 RON ( pentru IMM medii), dar nu mai mult de 10% din cifra de afaceri medie lunara a companiei, calculata pe baza ultimului bilant pentru an financiar intreg;
-
creditul se acorda pe o perioada de 24 de luni; la scadenta se poate reanaliza oportunitatea prelungirii valabilitatii, in functie de eligibilitatea clientului;
-
suma minima de rambursat este de 10% din suma datorata bancii la sfarsitul fiecarui ciclu de tranzactionare;
-
perioada de rambursare este de 15 zile calendaristice de la data de generare a extrasului de cont;
-
perioada de gratie este de pana la 45 de zile (acopera ciclul de tranzactionare (1 luna) in care se efectueaza tranzactiile si cele 15 zile pentru efectuarea rambursarii);
-
nu se percepe taxa pentru analiza documentatiei si nici pentru emiterea cardului de credit
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial