In 2007, romanii si-au dotat casele cu peste 2,5 milioane de aparate electrocasnice
Data publicarii: 21-11-2007 | DiverseRomanii cumpara din ce in ce mai multe frigidere, aragazuri, masini de spalat rufe, hote si masini de spalat vase, noteaza Gardianul. Aproape doua milioane de asemenea unitati se vor vinde pana la sfarsitul acestui an, cu 7% mai mult fata de anul trecut, indica un studiu realizat de firma Arctic in colaborare cu institutul de cercetare GfK.
Aceasta, in ciuda faptului ca preturile electrocasnicelor au crescut in ultimul an. Numai aragazurile s-au scumpit in medie cu zece euro, evolutia pretului fiind rezultatul mixului de produse, explica realizatorii studiului. Chiar si in aceste conditii, vanzarile vor avansa cu 5%. Si masinile de spalat s-au scumpit in medie cu opt euro, in timp ce piata va creste cu 3% - in cazul masinilor de spalat rufe, respectiv cu 15%, in cazul masinilor de spalat vase.
In mod asemanator, si frigiderele au avut mai mare cautare printre romani, chiar daca preturile au urcat cu aproximativ 20 de euro. Rezultatele prezentate par insa slabe comparativ cu vanzarile de televizoare de tip LCD, care au avut o evolutie de-a dreptul spectaculoasa. Romanii au cumparat anul acesta aproape 150.000 de LCD-uri, cifra care arata o crestere de cinci ori a vanzarilor, comparativ cu 2006.
Integral in Gardianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online