Pasajul subteran de la Baneasa va fi gata in noiembrie 2008
Data publicarii: 22-11-2007 | DiversePasajul subteran de la Baneasa va fi gata in noiembrie 2008, iar Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) va da ordinul de incepere a lucarilor in cursul saptamanii viitoare, a anuntat, joi, directorul de investitii al companiei, Marin Ionescu.
Pasajul va fi construit in zona intersectiei bulevardului Aerogarii cu soseaua Ion Ionescu de la Brad.
"Traficul din Capitala va fi fluidizat in totalitate abia cand vor fi finalizate lucrarile la podul subteran pentru ca podurile rutiere realizate deja de Lena rezolva doar partial aceasta problema. Lucrarile la pasaj subteran vor fi finalizate in 12 luni de la inceperea proiectului, dar va fi o problema legata de summitul NATO de anul viitor deoarece in perioada 20 martie-10 aprilie vor fi intrerupte lucrarile", a explicat Marin Ionescu.
Acesta a precizat ca in cursul saptamanii viitoare va fi dat ordinul de incepere, insa traficul in zona nu va fi afectat deoarece firma de constructii va face lucrari in subteran cu aparatura speciala. "Abia din luna aprilie se vor incepe lucrarile la suprafata, dar vor exista trei rute ocolitoare pentru a evita blocarea traficului in intersectie. Pentru executarea pasajului se vor face exproprieri, pe portiuni mici, in zonele de la Antena 1 si Romatsa", a mai spus Ionescu.
Lucrarile pentru construirea pasajului subteran la intersectia dintre soseaua Ion Ionescu de la Brad, Bulevardul Aerogarii si DN 1 va fi realizate de firma Lena Construcoes, investitia fiind de aproximativ 9,5 milioane euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online