Ultimele luni din an cresc vanzarile importatorilor de dulciuri cu circa 40%
Data publicarii: 24-11-2007 | AfaceriImportatorii romani de dulciuri inregistreaza cresteri ale vanzarilor cu circa 30-40% in ultimele luni din an, fata de vanzarile realizate pe tot parcursul anului, au declarat, vineri, reprezentanti ai firmelor care activeaza in acest domeniu.
"Ultimele 2-3 luni sunt lunile de varf. In aceasta perioada, vanzarile de dulciuri cresc cu circa 40%. Preferata consumatorilor este ciocolata, ea ocupa un loc important in topul produselor comercializate de noi", a declarat, vineri, directorul de marketing al firmei importatoare de dulciuri Firenze COM, Stefan Craciun.
Pentru anul 2007, societatea Firenze COM estimeaza o cifra de afaceri de 4 - 4,5 milioane de euro, in crestere fata de circa 3,6 milioane euro inregistrate in 2006. Societatea importa in Romania, incepand cu anul 1994, ciocolata, praline, prajituri si cereale din Italia, Belgia, Spania, Germania si Danemarca.
Potrivit declaratiilor directorului de retail al companiei importatoare de dulciuri si produse alocoolice Lerida International, Mihai Nita, consumatorii sunt atrasi de tipul ambalajului, dulciurile ambalate in lemn fiind preferatele cumparatorilor.
"De la inceputul anului 2007 pana in prezent am realizat o cifra de afaceri de circa 450.000 de euro si ne asteptam la o crestere cu circa 30% pana la sfarsitul anului. In 2005, compania noastra a inregistrat o cifra de afaceri de circa 200.000 de euro. Printre produsele care aduc mari vanzari firmei se numara pralinele cu alcool ambalate in cutii de lemn, care se vand foarte bine pe tot parcursul anului. Lichiorurile de cafea sau migdale, cu un grad de alcool de 25%, mult mai mare decat al celorlalte existente pe piata, sunt si ele apreciate de clienti," a precizat Mihai Nita.
Compania este prezenta pe piata romaneasca din 2005 si importa produse alimentare si alcoolice din Belgia.
In perioada 23-25 noiembrie, la Bucuresti, se desfasoara a V a editie a Targului de cafea si ciocolata. Expozantii au in oferta produse speciale pentru perioada sarbatorilor de iarna sub forma de figurine festive sau pachete speciale cu dulciuri, preturile fiind cuprinse intre 10 si 48 de lei. Ciocolata cu ardei iute sau piper reprezinta cateva dintre specialitatile participantilor la targ.
Printre expozanti se numara producatori, importatori si distribuitori de cafea, ciocolata, biscuiti si napolitane cu ciocolata, lichioruri cu arome de ciocolata, espressoare, cafetiere si automate de cafea.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial