Ultimele luni din an cresc vanzarile importatorilor de dulciuri cu circa 40%
Data publicarii: 24-11-2007 | AfaceriImportatorii romani de dulciuri inregistreaza cresteri ale vanzarilor cu circa 30-40% in ultimele luni din an, fata de vanzarile realizate pe tot parcursul anului, au declarat, vineri, reprezentanti ai firmelor care activeaza in acest domeniu.
"Ultimele 2-3 luni sunt lunile de varf. In aceasta perioada, vanzarile de dulciuri cresc cu circa 40%. Preferata consumatorilor este ciocolata, ea ocupa un loc important in topul produselor comercializate de noi", a declarat, vineri, directorul de marketing al firmei importatoare de dulciuri Firenze COM, Stefan Craciun.
Pentru anul 2007, societatea Firenze COM estimeaza o cifra de afaceri de 4 - 4,5 milioane de euro, in crestere fata de circa 3,6 milioane euro inregistrate in 2006. Societatea importa in Romania, incepand cu anul 1994, ciocolata, praline, prajituri si cereale din Italia, Belgia, Spania, Germania si Danemarca.
Potrivit declaratiilor directorului de retail al companiei importatoare de dulciuri si produse alocoolice Lerida International, Mihai Nita, consumatorii sunt atrasi de tipul ambalajului, dulciurile ambalate in lemn fiind preferatele cumparatorilor.
"De la inceputul anului 2007 pana in prezent am realizat o cifra de afaceri de circa 450.000 de euro si ne asteptam la o crestere cu circa 30% pana la sfarsitul anului. In 2005, compania noastra a inregistrat o cifra de afaceri de circa 200.000 de euro. Printre produsele care aduc mari vanzari firmei se numara pralinele cu alcool ambalate in cutii de lemn, care se vand foarte bine pe tot parcursul anului. Lichiorurile de cafea sau migdale, cu un grad de alcool de 25%, mult mai mare decat al celorlalte existente pe piata, sunt si ele apreciate de clienti," a precizat Mihai Nita.
Compania este prezenta pe piata romaneasca din 2005 si importa produse alimentare si alcoolice din Belgia.
In perioada 23-25 noiembrie, la Bucuresti, se desfasoara a V a editie a Targului de cafea si ciocolata. Expozantii au in oferta produse speciale pentru perioada sarbatorilor de iarna sub forma de figurine festive sau pachete speciale cu dulciuri, preturile fiind cuprinse intre 10 si 48 de lei. Ciocolata cu ardei iute sau piper reprezinta cateva dintre specialitatile participantilor la targ.
Printre expozanti se numara producatori, importatori si distribuitori de cafea, ciocolata, biscuiti si napolitane cu ciocolata, lichioruri cu arome de ciocolata, espressoare, cafetiere si automate de cafea.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business