O placuta de inmatriculare s-a vandut cu 14 milioane de dolari
Data publicarii: 18-02-2008 | DiverseO placuta de inmatriculare a fost vanduta la o licitatie caritabila din Emiratele Arabe cu suma de 14 milioane de dolari. Suma este una record, dar placuta este si ea deosebita. Este singura placuta de inmatriculare din lume care are inscrisa pe ea numai o singura cifra, cifra 1.
Cumparatorul singurei placute de inamtriculare cu numarul 1 este un miliardar din Abu Dhabi, care are afaceri in imobiliare. Pentru el a fost o doar ambitie sa ofere 14 milioane de dolari pe o placuta de inmatriculare. "Mi-a placut numarul si l-am obtinut. Mai am si numarul 11 pentru ca imi plac numerele care contin cifra 1. Numarul unu este cel mai bun numar si barbatul ar trebui sa fie mereu primul", a spus miliardarul.
Barbatul a refuzat sa dezvaluie cate masini detine in proprietate. De asemenea, el nu a precizat care autoturism va purta numarul deja celebru. Un total de 90 de licente pentru placute au fost vandute la licitatia de sambata. Organizatorii s-au declarat multumiti de suma colectata. Abdul Rahman al-Kamali, organizatorul licitatiei, a declarat ca "Venitul total dobandit in urma licitatiei a fost de 24 de milioane de dolari, iar cel mai valoroasa placuta a fost cea cu numarul 1, vanduta pentru 14 milioane de dolari. Aceasta licitatie ne va permite sa intram in Cartea recordurilor pentru cel mai scump numar din lume. Am observat ca a fost o competitie stransa, nu atat pentru achizitii, cat din motive caritabile".
Banii colectati in urma licitatiei vor fi donati unui centru de reabilitare a victimelor accidentelor rutiere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI